;
coinex

تنها مدل سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس به دوربین دوگانه مجهز است

تنها مدل سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس به دوربین دوگانه مجهز است
هیچ دکمه هوم در پرچمداران 2017 سامسونگ دیده نمی شود و تنها مدل سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس به دوربین دوگانه مجهز است. با توجه به آخرین گزارشات منتشر شده از منابع خبری کره، مشخصات و همچنین طراحی نهایی پرچمداران آینده سری گلکسی S سامسونگ، نهایی شده است.

هر دو گوشی سامسونگ گلکسی S8 و سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس بدون دکمه هوم طراحی شده اند و چنین اتفاقی برای اولین بار است که در سری گلکسی S اتفاق می افتد. سنسور اثر انگشت نیز در پنل پشتی جای گرفته است.

همچنین مدل استاندارد سامسونگ گلکسی اس 8 بدون دوربین دوگانه معرفی خواهد شد. احتمالا این مورد باعث می شود تا قیمت گلکسی S8 کمی پایین تر از نسخه پلاس آن باشد.

علاوه بر این، گزارش ها نشان می دهد که مدل استاندارد گلکسی اس 8 به یک صفحه نمایش 5.7 اینچی مجهز شده و این در حالی است که سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس با یک نمایشگر 6.2 اینچی خودنمایی خواهد کرد. در تکرا به این موضوع نیز پرداختیم که مدل های گلکسی اس 8 امسال بدون عنوان اج خواهند بود؛ چرا که نمایشگر هر دو گوشی در هر دو طرف منحنی بوده و به جای اج از واژه پلاس برای گوشی بزرگتر استفاده خواهد شد.

شایعات جدید حتی حکایت از آن دارند که یک نمونه اولیه از مدل سامسونگ Galaxy S8 نیز ساخته شده و برای مدیرعامل و معاون ارشد این کمپانی ارسال شده است. سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس و همچنین نسخه استاندارد گلکسی اس 8 در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهند شد.

منتظر باشید، سامسونگ به مانند بسیاری از غول های فناوری جهان، امسال را با دست پر وارد کنفرانس جهانی موبایل (MWC) خواهد شد. تمامی خبرهای مربوط به کنفرانس MWC را می توانید در تکرا دنبال کنید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر