;
coinex

گوشی جیونی استیل 2 معرفی شد؛ میان‌رده‌ای با قیمت مناسب

گوشی جیونی استیل 2 معرفی شد؛ میان‌رده‌ای با قیمت مناسب

شرکت چینی جیونی از موبایل هوشمند جدیدی با نام جیونی استیل 2 (Gionee Steel 2) رونمایی کرده است. این گوشی یک میان‌رده با قیمتی مناسب است.

شرکت جیونی یکی از تازه واردهای صنعت موبایل در کشور چین محسوب می‌شود. این شرکت حالا از یک گوشی میان‌رده و زیبا با مشخصات سخت افزاری مناسب و قیمتی رقابتی با سایر برندهای فعال در چین با نام جیونی استیل 2 رونمایی کرده است.

گوشی هوشمند جدید شرکت چینی جیوونی، جیوونی استایل 2 به صورت رسمی معرفی شده است. اسمارت فون جیوونی استایل 2 یک موبایل میان‌رده و خوش قیمت است.

از مشخصات سخت افزاری گوشی هوشمند جیونی استیل 2 باید به پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6737، صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر اچ دی، 3 گیگابایت حافظه رم، 16 و 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت در پنل جلویی، باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو همراه با رابط کاربری اختصاصی Amigo3.5 اشاره داشت.

گفتنی است که شرکت چینی جیونی در مورد قیمت این اسمارت فون تصمیم گرفته است تا گوشی جیونی استیل 2 را در دو رنگ Jazz Gold و Gold Black با قیمت 190 دلار برای نسخه حافظه داخلی 16 گیگابایت در کشور چین به فروش برساند. همچنین لازم به ذکر است که هنوز اطلاعاتی در مورد فروش جهانی و قیمت نسخه 32 گیگابایت این تلفن هوشمند در دسترسی نیست.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر