;
coinex

گوشی سامسونگ گلکسی سی 7 پرو معرفی شد؛ میان‌رده دیگری از سامسونگ

گوشی سامسونگ گلکسی سی 7 پرو معرفی شد؛ میان‌رده دیگری از سامسونگ
بالاخره شایعات درباره گوشی سامسونگ گلکسی سی 7 پرو (Samsung Galaxy C7 Pro) پایان یافت و دیروز این دستگاه به طور رسمی معرفی شد. دیروز از روی این دستگاه به صورت رسمی در وب سایت رسمی این کمپانی کره ای پرده برداشته شد.

مشخصات سامسونگ گلکسی سی 7 پرو

این دستگاه دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5.7 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل است. صفحه نمایش آن سوپر آمو ال ای دی بوده و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو، مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده دارد.

از دیگر مشخصات سامسونگ گلکسی سی 7 پرو می توان به پردازنده آن اشاره کرد. مغز پردازش کننده آن را تراشه اسنپدراگون 625 با معماری 14 نانومتری تشکیل می دهد، یک پردازنده هشت هسته ای با هسته های Cortex-A53 که قادر است تا داده ها را با سرعت 2.2 گیگاهرتز پردازش کند.

گوشی سامسونگ گلکسی سی 7 پرو

گوشی Galaxy C7 Pro دارای 4 گیگابایت رم بوده و از 64 گیگابایت حافظه داخلی که البته 50.9 گیگابایت از آن برای استفاده از کاربران مهیاست، برخوردار شده است. در پنل پشتی آن یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.9  قرار گرفته و دوربین سلفی آن نیز با همین مشخصات در پنل جلویی جای گرفته است. هر دو دوربین قادر به فیلمبرداری فول اچ دی با سرعت 30 فریم بر ثانیه هستند.

گوشی سامسونگ گلکسی سی 7 پرو یک موبایل دو سیمکارته بوده که اسلات دوم آن می تواند از یک نانو سیم کارت و یا کارت میکرو اس دی پشتیبانی کند. این دستگاه دارای یک نمایشگر همیشه روشن بوده و از پرداخت موبایلی سامسونگ پی نیز پشتیبانی می کند.

پیش فروش گلکسی سی 7 پرو از روز 16 ژانویه (27 دی ماه) در چین آغاز خواهد شد؛ اما این کمپانی هیچ تاریخی از زمان عرضه آن در دیگر بازارهای جهانی اعلام نکرده است.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر