;
coinex

آپدیت جدید اندورید 7 نوقا برای گوشی های سامسونگ گلگسی اس 7 و اس 7 اج

آپدیت جدید اندورید 7 نوقاآپدیت جدید اندورید 7 نوقا (Android 7.0 Nougat) برای گوشی های سامسونگ گلگسی اس 7 و اس 7 اج منتشر شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت کره ای سامسونگ بالاخره بعد از مدت های طولانی، روز گذشته با اینکه بسیاری از شایعات این گونه ذکر می کردند که سامسونگ تاریخ انتشار آپدیت جدید اندروید نوقا 7 را برای روز 17 ژانویه اعلام کرده است؛ اما با این حال سامسونگ برای گوشی های گلگسی اس 7 (Samusng Galaxy S7) و اس7 اج (Samsung Galaxy S7 Edeg) این نسخه اندروید را چند روز قبل رونمایی و عرضه کرد!

بله درست است. این شرکت زودتر از زمان اعلام، این نسخه را عرضه کرده است، قابل ذکر است این نسخه از اندروید با حجم 215 مگابایت عرضه شده است، اما سامسونگ در ابتدا، به روزرسانی را برای کاربرانی عرضه کرده است که در اپلیکیشن بتای سامسونگ ثبت نام کرده و نسخه‌های بتا را نصب کرده اند.

البته دلیل این که فقط کاربران بتای سامسونگ می توانند از آن استفاده کنند، این است که در حال حاضر آنها در حال اجرای آزمایشی و به عبارت دیگر در حال تست این نسخه هستند و انتظار می رود بعد از خروج این نسخه از مرحله آزمایش حجم آن افزایش یافته و دارندگان این گوشی ها با حجم بالایی آن را دانلود کنند.

علاوه بر این هنوز زمان عرضه این نسخه برای کاربران غیر بتا مشخص نشده است و معلوم نیست که چه زمانی آنها می توانند این نسخه را دانلود و از آن بهره ببرند. اما این کاربران ناامید نباشند؛ زیرا شرکت سامسونگ اعلام کرده و برای کاربران خود در ماه ژانویه نسخه OTA را عرضه خواهد کرد.

با توجه به گفته های سامسونگ نسخه جدید به همراه بیست ویژگی جدید برای کاربران گوشی های گلگسی اس 7 و گلکسی اس7 اج عرضه شده است که ما به معرفی بعضی از آنها می پردازیم؛ البته قابل ذکر است که بسیاری از این ویژگی ها متعلق به نسخه جدید UX سامسونگ است. امکان مولتی ویندوز (Multi Windows یا همان چند پنجره این امکان به کاربران کمک می دهد که از چند نرم افزار در یک زمان استفاده کنند)، امکان نمایشگر همیشه روشن (always on display)، یکی دیگر از ویژگی هایی است که در این نسخه استفاده شده است و همچنین کاربران در این نسخه تغییرات ظاهری را در قسمت تنظیمات مشاهده می کنند.

در این نسخه یکی از ویژگی هایی که در عمر باطری گوشی ها تاثیر دارد این است که کاربران می توانند رزولوشن صفحه نمایش خود را تغییر دهند و با کاهش رزولوشن تغییرات زیادی در مصرف باطری پدیدار می شود، علاوه براین حالت های جدید ذخیره نیرو در این نسخه دیده می شود، در قسمت پیام ها یکی از ویژگی های جدید که به این نسخه اضافه شده است طبقه بندی متون توسط موضوعات است که کاربران می توانند این کار را در قسمت تماس ها هم انجام دهند و اطلاعات تماس های خودشان را در موضوعات مختلف طبقه بندی کنند و بسیاری ویژگی دیگر که در این نسخه وجود دارد و امید است که کاربران در هنگام انتشار رسمی این نسخه از سوی سامسونگ با ویژگی های جدیدتر و بیشتری رو برو شوند. پس با ما همراه باشید تا زمان انتشار رسمی این نسخه.

.

منبع : Sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر