;
coinex

ایسوس اهداف بزرگی برای فروش سال‌های آینده خود دارد

شرکت تایوانی ایسوس یکی از بزرگان نام دار و معروف صنعت کامپیوتر و سخت افزار است که فروش بسیار بالایی را در قسمت سخت افزار و لپ‌تاپ به صورت جهانی به خود اختصاص داده است. یکی از حوزه‌هایی که شرکت ایسوس چند سالی است که در آن به صورت جدی فعالیت می‌کند، تلفن هوشمند است. کمپانی ایسوس اعلام کرده است که اهداف بزرگی برای فروش گوشی‌های خود تا سال 2020 میلادی دارد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

کمپانی‌های سازنده کامپیوترهای رومیزی و انواع سخت افزارهای کامپیوتری به این باور رسیده‌اند که دنیای سخت افزار دیگر چندان مثل گذشته پر رونق و امیدوار کننده نیست و بازار تلفن‌های هوشمند در میان کاربران و مردم بسیار محبوب‌تر است. بازار گوشی‌های هوشمند سود بسیار خوبی دارد تا حدی که کمپانی‌های سازنده سخت افزار و لپ‌تاپ همچون ایسوس، لنوو، دل، اچ پی و غیره علاقه زیادی به فعالیت در این حوزه دارند.

شرکت تایوانی ایسوس که در صنعت سخت افزار فعالیت می‌کند، چند سالی است که وارد صنعت موبایل شده است. ایسوس اهداف بزرگی را برای بخش موبایل خود تا سال 2020 دارد.

کمپانی تایوانی ایسوس که همگان محصولات آن را با قیمت نسبتا بالا؛ اما کیفیت و قدرت بسیار خوب می‌شناسند، قرار است تا سال 2020 با موبایل‌های خود که نام زنفون را به خود اختصاص داه‌اند به یکی از مدعیان و بزرگان صنعت موبایل تبدیل شود. اسمارت فون‌های ایسوس امروزه از محبوبیت زیادی در کشورهای آسیایی و اروپایی به دلیل کیفیت و قیمت مناسب برخوردار هستند و در کشور خودمان، ایران نیز کافی است تا وارد یک بازار موبایل شوید و پشت ویترین‌ها به گوشی‌های شرکت ایسوس که به صورت متعدد موجود هستند، نگاه کنید.

شرکت تایوانی ایسوس در سال 2016 میلادی یعنی سال گذشته موفق به فروش 20 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سراسر جهان شد که رقم قابل توجهی به شمار می‌رود. همچنین جری شن، مدیر عامل ایسوس گفت که من معتقدم، این فروش مدیون پرچمداران سری زنفون 3 و نسخه‌های جانبی آن است.

شرکت تایوانی ایسوس که در صنعت سخت افزار فعالیت می‌کند، چند سالی است که وارد صنعت موبایل شده است. ایسوس اهداف بزرگی را برای بخش موبایل خود تا سال 2020 دارد.

اگر نمایشگاه CES 2017 را دنبال کرده باشید می‌دانید که شرکت ایسوس با دست پر به شهر لاس وگاس آمد و از 2 محصول انقلابی و جدید در  بخش موبایل خود در این رویداد با نام‌های ایسوس زنفون 3 زوم و ایسوس زنفون ای آر رونمایی کرد. گوشی ایسوس زنفون 3 زوم، آخرین عضو خانواده زنفون 3 است و دارای دوربین عکاسی دوگانه و قدرتمندی در کنار سخت افزاری جدید و به روز و همچنین بک باتری قدرتمند 5 هزار میلی آمپر ساعتی است که باعث می‌شود گزینه مناسبی برای یک اسمارت فون روزمره باشد. همچنین گوشی ایسوس زنفون AR با پشتیبانی از پروژه تانگو گوگل، دوربین منحصربفرد (چهار عدد دوربین 23 مگاپیکسلی ساخت شرکت سونی)  و 8 گیگابایت حافظه رم یک اسمارت فون درجه یک و متحول کننده همچون زنفون 2 شناخته می‌شود.

شرکت تایوانی ایسوس که در صنعت سخت افزار فعالیت می‌کند، چند سالی است که وارد صنعت موبایل شده است. ایسوس اهداف بزرگی را برای بخش موبایل خود تا سال 2020 دارد.

مدیر عامل شرکت ایسوس گفته است که “تا سال 2020 میلادی قصد داریم بین 35 تا 40 میلیون گوشی هوشمند را روانه بازار کنیم” که این مقدار تقریبا دو برابر رکورد حال و حاضر این شرکت با خانواده زنفون 2 است. همچنین جالب است بدانید که ایسوس در سال 2016 میلادی تنها 5 درصد رشد را تجربه کرده است و میزان این رشد در برخی کشورها (کشورهای اروپایی) به 20 درصد می‌رسد. حالا با این اوصاف شاید ایسوس بتواند با محصولات خود، نظر خریداران را به خود جلب کند و فروش 40 میلیون دستگاه اسمارت فون در سال 2020 میلادی دور از ذهن نباشد.

04c69b2a-825f-489c-9867-61393b4bb8c9.jpg._CB289154946__SR970,300_

در هر صورت ایسوس برند بسیار معروف و خوش نامی است که باعث می‌شود در هنگام خرید از خرید زنفون‌های آن ترسی نداشته باشیم؛ اما باید گفت که قیمت گذاری این شرکت مشکلات زیادی دارد و برای موبایل‌های نسل سوم زنفون یعنی خانواده ایسوس زنفون 3 شامل گوشی‌های ایسوس زنفون 3، زنفون 3 اولترا، زنفون 3 لیزر، زنفون 3 مکس و زنفون 3 زوم قیمتی بالا برای فروش در بازارهای جهانی در نظر گرفته شده است.

نظر شما در رابطه با گوشی‌های زنفون از شرکت ایسوس چیست؟

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر