;
coinex

رندرهایی از گوشی گوگل پیکسل 2 منتشر شد؛ نسل دوم پیکسل در راه است

رندرهایی از گوشی گوگل پیکسل 2 منتشر شد؛ نسل دوم پیکسل در راه است
تصاویری کامپیوتری (رندر) از گوشی گوگل پیکسل 2 رخ نشان داد. به تازگی رندرهایی در فضای مجازی منتشر شده که آن را به نسل دوم گوشی گوگل پیکسل نسبت می دهند. گوگل پیکسل 2 جانشین گوشی گوگل پیکسلی خواهد بود که جایگزین گوشی های نکسوس شد.

اگر این رندرها دقیق باشند، باید گفت که در حال حاظر شما در حال نگاه کردن به گوشی گوگل پیکسل 2 هستید. حاشیه های دور قاب در بالا و پایین این گوشی به حداقل خود رسیده است. در زیر نمایشگر آن به نظر می رسد که دو خروجی برای صدا در نظر گرفته شده و ممکن است که گوگل پیکسل 2 به اسپیکرهای استریو مجهز باشد. در کنار این دستگاه یک دکمه پاور و همچنین کلیدهای تنظیم صدا جای گرفته است.

رندرهایی از گوشی گوگل پیکسل 2

این رندرها به طور قابل ملاحظه ای با گوشی های پیکسل اصلی متفاوت است. کناره های پخ شده بزرگ، پنل شیشه ای پشتی، قرار گرفتن سنسور دوربین اصلی در خط مرکزی گوشی و همچنین موقعیت قرار گیری اسکنر اثر انگشت، شکل و شمایل متفاوتی نسبت به نسل قبلی این دستگاه را نشان می دهد.

بر اساس این رندرها، در پایین گوشی گوگل پیکسل 2 پورت یو اس بی نوع C نشسته و جالب است که گوگل تصمیم گرفته تا جک هدفون 3.5 میلی‌متری را در بالای این گوشی جای دهد.

رندرهایی از گوشی گوگل پیکسل 2

به غیر از این رندرها، چندان جزئیات شناخته شده بیشتری درباره گوشی گوگل پیکسل 2 وجود ندارد. انتظار می رود که گوشی پیکسل 2 با اسنپدراگون 835 کوالکام در اواخر سال جاری رخ نشان دهد.

رندرهایی از گوشی گوگل پیکسل 2

رندرهایی از گوشی گوگل پیکسل 2

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ممنون بابت بروزرسانی های عالی

    پاسخ