;
coinex

گوشی میت 9 از هواوی وارد رکوردهای گینس شد؛ افتخاری دیگر برای هواوی

گوشی میت 9 از هواوی وارد رکوردهای گینس شد؛ افتخاری دیگر برای هواوی

شرکت هواوی با پرچمدار جدید خود و گوشی جدید سری میت، گوشی میت 9 توانست تا خودش را وارد رکوردهای گینس بکند. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به جدیدترین موفقیت شرکت چینی هواوی که توانسته است نام آن را وارد کتاب گینس کند.

گوشی میت 9 توانسته است تا رکوردی بزرگ بزند و عکس‌هایی را از 160 شرکت کننده را در مدت زمان 3 دقیقه با پس زمینه برج خلیفه، بلند ترین برج کشور امارات متحده عربی ثبت کند. طبق گزارشات منتشر شده، از پرچمدار جدید این شرکت یعنی میت 9 در این فستیوال استفاده شده است.

گوشی پرچمدار شرکت هوآوی، میت 9 توانسته است وارد رکوردهای گینس شود. میت 9 یک موبایل تمام عیار و قدرتمند از شرکت چینی هواوی است.

تکنسین‌های این شرکت سرعت عکاسی با این گوشی را در بالاترین حالت قرار دادند و تنظیمات دوربین سلفی را به حالت فوکوس خودکار، تشخیص لبخند، الگوریتم زیباسازی پوست و رزولوشن دوربین جلوی 8 مگاپیکسل تغییر دادند تا تصاویر سلفی با کیفیت خوبی ثبت شود و سرعت ذخیره و تهیه تصاویر نیز بالاتر باشد. شایان ذکر است که دوربین اصلی و سلفی گوشی میت 9 بسیار قدرتمند است؛ چرا که این دوربین‌ها توسط برند معروف لایکا ساخته شد‌اند.

گوشی پرچمدار شرکت هوآوی، میت 9 توانسته است وارد رکوردهای گینس شود. میت 9 یک موبایل تمام عیار و قدرتمند از شرکت چینی هواوی است.

گفتنی است که آقای دیوید ونگ، مدیر لوازم الکترونیک مصرفی کمپانی هواوی در امارات گفت:

 باعث افتخار ماست که این رکورد در منطقه ما شکسته شد، شکستن رکورد گینس توسط گوشی میت 9 نشان می‌دهد که این گوشی در بازار و بین رقبا شکست ناپذیر است.

لازم به ذکر است، رکورد قدیمی بیشترین تعداد نفرات عکس سلفی به آقای دانلی والبرگ (هنر پیشه آمریکایی) و طرفداران ایشان در خلیج مکزیکو با 122 نفر تعلق گرفته بود که در ماه اکتبر سال 2016 میلادی این رکورد ثبت شد و حالا پیروزی هواوی با اضافه شدن 38 نفر دیگر و ثبت رکورد توسط میت 9 در کتاب‌های گینس افتخاری بسیار بزرگ برای شرکت چینی هواوی است. غول صنعت تلفن هوشمند در کشور چین امیدوار است تا در سال میلادی جاری افتخاراتی بزرگتر را کسب کند و نام خود را در میان کاربران به عنوان یک برند درجه یک جلوه دهد.

.

منبع: valuewalk

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر