;
coinex

تصاویر جدید از جانشین سونی اکسپریا XA ؛ اکسپریا XA 2 یا اکسپریا XB ؟!

تصاویر جدید از جانشین سونی اکسپریا XA ؛ اکسپریا XA 2 یا اکسپریا XB ؟!
تصاویر جدیدی از جانشین سونی اکسپریا XA منتشر شد. تقریبا یک ماه قبل رندرهایی از جانشین اکسپریا ایکس ای سونی به بیرون درز کرد. در کنار آن نشان داده شد که برخی از مشخصات سخت افزاری این دستگاه جدید بهبود خواهد یافت. کسی چه می داند؟ شاید گوشی جدید سری اکسپریا بتواند گوشی اکسپریا XA 2 یا اکسپریا XB باشد. هنوز نام این دستگاه فاش نشده است.

بر اساس رندرهای منتشر شده در ماه گذشته، عکس های بیشتری از گوشی جدید سونی در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شد. البته کیفیت این تصاویر کمی پایین است؛ ولی می توان به وضوح دید که این دستگاه فاقد دکمه پاور بوده و سنسور اثر انگشت در آن کنار گذاشته شده است. پورت میکرو یو اس بی با یک کانکتور یو اس بی نوع C جایگزین شده و حداقل در سه رنگ قرمز، بنفش و آبی در دسترس خواهد بود.

تصاویر جدید از جانشین سونی اکسپریا XA

موقعیت قرار گیری سنسورها و طراحی جایگیری آنها (بر اساس رندرهای ارائه شده) مناسب است. یک شکاف نیز در پایین صفحه نمایش دیده می شود که می تواند بیانگر وجود اسپیکرهای استریو باشد، حداقل برای این مدل از سونی اکسپریا که گویا این گونه خواهد بود.

هنوز هیچ شواهدی از مشخصات جانشین سونی اکسپریا XA (اکسپریا XA 2 و یا اکسپریا XB) اعلام نشده است؛ اما با توجه به اینکه این رندرها، تقریبا یک ماه قبل از برگزاری نمایشگاه MWC 2017 ظاهر شده، می توان انتظار داشت که سونی با برگزاری رویدادی در کنفرانس جهانی موبایل امسال، گوشی جدید خود را به طور رسمی معرفی کند.

تصاویر جدید از جانشین سونی اکسپریا XA

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر