;
coinex

گوگل فروش قاب ضد آب LifeProof را برای گوشی گوگل پیکسل و پیکسل XL آغاز کرد

گوگل فروش قاب ضد آب LifeProof را برای گوشی گوگل پیکسل و پیکسل XL آغاز کرد
فروش قاب ضد آب LifeProof برای گوشی های گوگل پیکسل آغاز شد. همانطور که می دانید، گوگل در ساخت گوشی های گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال برخی ویژگی های مهم این روزهای صنعت موبایل را فراموش کرده است که شاید یکی از آنها، ضد آب بودن این دستگاه هاست. گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال فاقد کد حفاظتی IP68 یا IP67 هستند. استانداردهایی که می توانند از نفوذ آب و گرد و غبار به درون دستگاه های الکتریکی جلوگیری کرده و تضمینی برای عمر بیشتر آنها باشند.

گوشی های پیکسل گوگل دارای امتیاز IP53 و این در واقع بدان معناست که این دستگاه ها در هنگام بارندگی از کار نخواهند افتاد؛ اما حرف بیشتری برای گفتن نخواهند داشت.

گوگل ظاهرا در این مورد خود را مقصر می داند و تصمیم گرفته تا راهی برای آن بیابد. کسانی که مایلند تا گوشی های گوگل پیکسل خود را ضد آب کنند می تواند با پرداخت 89.95 دلار چنین ویژگی را در اختیار بگیرند. فروشگاه آنلاین رسمی گوگل فروش قاب ضد آب برای گوشی پیکسل و پیکسل XL را آغاز کرده است.

قاب های ضد آب LifeProof Fre که برای گوشی های گوگل طراحی شده از استاندارد IP68 برخوردارند و این به معنای آنست که با وجود این قاب های ضد آب، این محصولات می تواند در برابر نفوذ گرد و غبار به داخل دستگاه مقاوم بوده و به مدت 2 ساعت و بدون هیچ دردسری در عمق 2 متری آب غوطه ور باشند.

شاید قیمت این قاب های ضد آب کمی بالا باشد؛ اما اگر فکر می کنید که ممکن است گوشی پیکسل شما در برابر نفوذ آب از دست برود، خرید آن می تواند کار عاقلانه ای باشد. شما غیر از این فکر می کنید؟

.

منبع: gsmarena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر