;
coinex

طرح مفهومی از آیفون 8 اپل منتشر شد؛ سه مدل آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 8 پرو خودنمایی می کنند

طرح مفهومی از آیفون 8 اپل منتشر شد؛ سه مدل آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 8 پرو خودنمایی می کنند
پس از انتشار آیفون 6 و آیفون 6 اس و آیفون 7 که تقریبا از طراحی یکسانی برخوردار هستند، انتظار می رود که اپل با آیفون 8 تغییرات اساسی را در طراحی پرچمدار جدید خود به نمایش بگذارد.

امسال دهمین سالگرد راه اندازی گوشی های آیفون است و از مدت ها قبل شنیده می شد که غول کوپرتینو در پی یک تحول اساسی برای گوشی های آیفون 2017 است. Handy Abovergleich، یک شرکت هلندی است که کانسپتی را بر اساس تمامی شایعات شنیده شده از آیفون 8 اپل به نمایش گذاشته است.

گوشی آیفون 8 اپل

طرح مفهومی آیفون 8 ارائه شده توسط این شرکت، دارای یک نمایشگر آمولد و یک نوار وضعیت آمولد در بالای این نمایشگر همه ئنوتیف ها را به کاربر نشان داده و در نتیجه فضای بسیار مناسبی از صفحه نمایش همچنان در دسترس کاربر وجود دارد.

در پایین نمایشگر یک سنسور اثر انگشت لمسی قرار گرفته و به عنوان دکمه اصلی مجازی نیز عمل می کند. دو کلید میانبر نیز در دو طرف کلید مجازی هوم قرار گرفته است. برای بالا بردن مسایل امنیتی یک اسکنر عنبیه چشم در نظر گرفته شده است. این اسکنر عنبیه چشم حتی وقتی که کاربر از لنز و یا عینک آفتابی نیز استفاده کند، قادر به تشخیص بوده و کار خود را به درستی انجام خواهد داد.

گوشی آیفون 8 اپل

در پنل پشتی این طرح مفهومی از آیفون 8 اپل، یک دوربین دوگانه جای گرفته است. یک دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.7 که می تواند حتی در شرایط نوری کم نیز عکس های خیره کننده ای بگیرد. این دوربین از تصویربرداری با کیفیت 4K نیز پشتیبانی خواهد کرد. این تصاویر همچنین نشان می دهد که آیفون 8 اپل، اولین گوشی آیفون این کمپانی است که به پورت یو اس بی نوع C مجهز است.

این تصاویر بیانگر ان است که آیفون 8 اپل از شارژ بی سیم نیز برخوردار خواهد بود، ویژگی که شاید بسیاری از کاربران در انتظار آن بودند. این دستگاه از تراشه اپل A11 فیوژن قدرت خواهد گرفت.

بر اساس گفته های Handy Abovergleich، گوشی آیفون 8 اپل در سه مدل عرضه خواهد شد. آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 8 پرو.

این دستگاه در شش رنگ سفید براق، مشکی، طلایی، نقره ای، جت بلک (مشکی براق) و رز گلد در دسترس خواهد بود.

انتظار می رود که اپل، مدل آیفون 8 پرو خود را به قلم استایلوس مجهز کند. یک قلم حساس به فشار که کاربر قادر خواهد بود از طریق آن به مانند یک مداد معمولی طرح بکشد و یا کارهای خود را انجام دهد.

از نظر طراحی، کانسپت آیفون 8 دارای طراحی باریکی بوده و گوشه های گردی دارد. شایعات حکایت از آن دارند که اپل در آیفون 8 از طراحی شیشه بر روی شیشه به مانند آیفون 4 و آیفون 4 اس استفاده کرده و قاب آن را از استیل ضد زنگ خواهد ساخت. این آیفون 8 اپل است!

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر