;
coinex

رندرهای جدیدی از گوشی هواوی P10 منتشر شد

رندرهای جدیدی از گوشی هواوی P10 منتشر شد
کمپانی هواوی باید به پرچمدار هواوی پی 9 خود افتخار کند. این دستگاه با فروشی بیش از 10 میلیون دستگاه به یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند این کمپانی تبدیل شده است. تمرکز این شرکت در حال حاضر بر روی ساخت پرچمدار بعدی خود، گوشی هواوی P10 است و انتظار می رود در طول برگزاری کنفرانس جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2017) که ماه آینده برگزار خواهد شد، معرفی شود.

این رندرهای جدید توسط Concept Creator در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شده و بیشتر جزئیات آن، یادآور طراحی رندرهایی است که در هفته گذشته از این پرچمدار 2017 هواوی منتشر شده بود.

با دیدن این رندرها به خوبی می توانید ببینید که گوشی هواوی P10 دارای نیمرخ بسیار باریکی است، با دارا بودن نمایشگر دو طرف منحنی از طراحی متقارنی برخوردار است. هواوی در مدل هواوی پی 10 بر روی حاشیه های قاب گوشی تمرکزی نکرده و حاشیه های قرار گرفته در پایین و بالای این دستگاه تفاوت چندانی با هواوی پی 9 ندارد.

گوشی هواوی P10 در این رندرها جک هدفون 3.5 میلی‌متری خود را حفظ کرده و پورت یو اس بی نوع C و شکاف اسپیکر در کنار آن و در زیر این دستگاه قرار گرفته اند.

دوربین دوگانه همچنان در پنل پشتی این دستگاه دیده می شود، یک فلش LED دایره ای شکل در کنار آن جای گرفته و البته هیچ ماژولی برای فوکوس لیزری وجود ندارد.

رندر هواوی پی 10

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر