;
coinex

آپدیت OxygenOS 4.0.2 برای گوشی‌های وان پلاس 3 و 3T اعمال می شود، مشکلات اتصال به وای فای همچنان باقیست!

آپدیت OxygenOS 4.0.2
آپدیت OxygenOS 4.0.2 بر گوشی های وان پلاس 3 و 3T اعمال می شود، مشکلات اتصال به وای فای همچنان باقیست! برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت وان پلاس به تازگی خبر انتشار گسترده آپدیت OxygenOS 4.0.2 را اعلام کرده است. این آپدیت بر اساس اندروید 7 نوقا (Nougat) بوده و بر گوشی های وان پلاس 3 و 3T اعمال شده است.

متأسفانه، برخی از مشکلاتی که آپدیت قبلی (یعنی OxygenOS 4.0.1) داشت، همچنان باقی است و وان پلاس نتوانسته آنها را در این آپدیت رفع کند.

به گفته شرکت وان پلاس، اتصال به شبکه وای فای (Wi-Fi) حتی در این نسخه هم با مشکلاتی مواجه است و ممکن است اتصال دچار نوساناتی باشد و هنوز هم راه حلی برای این مشکل پیدا نشده است. این مشکل باعث نارضایتی تعداد بسیار زیادی از کاربران گوشی های این شرکت شده است.

اما اگر بخواهیم به نیمه پر لیوان نگاه کنیم، شرکت وان پلاس مشکلات و باگ های دانلود از گوگل پلی (Google Play) را برطرف کرده است و اکنون شما می توانید بدون هیچ مشکلی با وان پلاس 3 خود هر اپلیکیشنی که می خواهید را از گوگل پلی دانلود کنید.

باقی تغییرات مانند همان هایی است که در آپدیت قبلی OxygenOS 4.0.1 وجود داشت؛ بنابراین نمی توان گفت که این آپدیت جدید ویژگی ها و قابلیت های جدیدی (غیر از آن هایی که قبلا گفته ایم) را به ما معرفی می کند.

از آن جایی که بسیاری از کسانی که از وان پلاس 3 استفاده می کنند از مصرف بیش از حد باطری پس از به روز رسانی گوشی هایشان به اندروید 7 نوقا (Nougat) شکایت می کنند، انتظار می رود که این شرکت چینی همچنان به انتشار آپدیت های جدید OxygenOS ادامه دهد تا این مشکل را نیز حل کند.

می توان امیدوار بود که مشکل اتصال به شبکه وای فای هم در آپدیت های بعدی برطرف شود. به خاطر داشته باشید که این آپدیت در حال حاضر فقط برای درصد کمی از صاحبان وان پلاس 3 و 3T اعمال شده است؛ اما در روز های آتی برای همه تلفن های همراه این شرکت قابل دسترسی خواهد بود.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر