;
coinex

گوشی ویوو وی 5 پلاس با دوربین دوگانه سلفی رسما معرفی شد

گوشی ویوو وی 5 پلاس با دوربین دوگانه سلفی رسما معرفی شد
گوشی ویوو وی 5 پلاس (vivo V5 Plus) رسما معرفی شد. ویوو V5 پلاس یک مدل ارتقا یافته از گوشی ویوو وی 5 است که در سال 2016 معرفی شد؛ اما به نظر می رسد که ویوو در این گوشی قصد خودنمایی داشته و با راه اندازی این دستگاه، دوربین دوگانه سلفی آن را نیز به نمایش گذاشته است. یک دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای 20 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسلی با یک فلش سلفی که می تواند عکس های خیره کننده ای بگیرد.

سنسور 20 مگاپیکسلی آن، سونی IMX376 با دهانه دیافراگم f/2.0 بوده که از 5 لنز پلاستیکی تشکیل شده و این درحالی است که دوربین 8 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0، جچزئیات مربوط به عمق تصاویر را ثبت می کند. با این سنسور، افکت بوکه به راحتی در دسترس خواهد بود. با دوربین سلفی دوگانه ویوو وی 5 پلاس می توان چهره را در عکاسی سلفی به وضوح دید و پس زمینه را محو کرد.

این درست همان کاری است که می توان با دوربین گوشی آیفون 7 پلاس در حالت Portrait انجام داد؛ اما یادتان باشد که ما درباره یک دوربین دوگانه سلفی صحبت می کنیم!

کاربر قادر خواهد بود که حتی پس از تصویربرداری نیز افکت هایی از محو و مات کردن پس زمینه را به عکس خود اضافه کند.

گوشی ویوو وی 5 پلاس با دوربین دوگانه سلفی

دوربین قرار گرفته در پنل پشتی گوشی ویوو وی 5 پلاس یک دوربین تک سنسور 16 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 و قابلیت فیلمبرداری 4K است. یک نمایشگر لمسی فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل زینت بخش پنل جلویی این دستگاه بوده که با یک شیشه 2.5D منحنی گوریلا گلس 5 محافظت می شود.

ویوو وی 5 پلاس قدرت پردازشی خود را از تراشه اسنپدراگون 625 تامین کرده، 4 گیگابایت رم داشته و به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. یک باتری 3160 میلی‌‌آمپر ساعت انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین خواهد کرد.

گوشی ویوو وی 5 پلاس با سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو از جعبه خارج خواهد شد و یک سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر آن، امنیت این دستگاه را تضمین خواهد کرد.

این اسمارت فون با ابعاد 7.26 در 74 در 152.58 میلی‌متر، 158.6 گرم وزن دارد و تنها در رنگ طلایی در دسترس خواهد بود.

گوشی ویوو وی 5 پلاس دارای ساختار فلزی بوده و انتظار می رود که به زودی در مناطقی مانند هند، اندونزی، مالزی، تایلند و میانمار عرضه شود.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر