;
coinex

تاریخ و زمان کنفرانس مطبوعاتی سونی در نمایشگاه MWC 2017 اعلام شد

کنفرانس مطبوعاتی سونی

خوشبختانه چیزی به برگزاری کنگره جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2017) نمانده است و بزرگ های تکنولوژی مشغول آماده سازی برای برگزاری کنفرانس های مطبوعاتی خود در این نمایشگاه برای معرفی محصولات جدید هستند. آنطور که پیدا است شرکت سونی هم حضور پر رنگی را در این نمایشگاه سالانه خواهد داشت. به تازگی تاریخ و زمان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی سونی اعلام شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت سونی اعلام کرده که کنفرانس مطبوعاتی خود را در کنگره جهانی موبایل 2017 در تاریخ 26 فوریه برابر با 8 اسفند ماه برگزار خواهد کرد که ساعت برگزاری آن 8:30 صبح به وقت اروپا و 11:00 به وقت تهران است. البته سونی اطلاعات اضافی را درباره این کنفرانس مطبوعاتی منتشر نکرده است و هنوز جزئیاتی از سورپرایزهای جدید سونی که به احتمال زیاد سخت افزارها هستند، منتشر نشده است.

اگر به یاد داشته باشید، شرکت سونی در طی برگزاری نمایشگاه CES 2017 هیچ اطلاعاتی را درباره گوشی های هوشمند جدید منتشر نکرد؛ اما انتظار می رود که در MWC 2017 اینگونه نباشد. باتوجه به اطلاعاتی که در گذشته منتشر شده است، شرکت سونی مشغول کار بر روی چند گوشی هوشمند جدید میان رده است که دارای شماره مدل G3112 و G3221 هستند. قدرت این دو دستگاه توسط پردازنده هشت هسته ای مدیاتک تامین می شود.

به نظر می رسد که مدل G3112 ارزان تر بوده و به صفحه نمایش 720p مجهز است، در حالی که مدل G3221 دارای صفحه نمایش 1080p خواهد بود. دیگر جزئیات سخت افزاری در هر دو گوشی هوشمند یکسان است که شامل دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی، رم 4 گیگابایتی و غیره خواهد شد. این احتمال وجود دارد که دو گوشی هوشمند میان رده جدید در کنفرانس مطبوعاتی سونی معرفی شوند.

دو دستگاه فوق بسیار شبیه به هم هستند که به همان شعار طراحی واحد باز می گردد، با این حال کنفرانس مطبوعاتی سونی در نمایشگاه MWC 2017 بسیار جذاب خواهد بود و این احتمال وجود دارد که علاوه بر میان رده ها دستگاه های دیگری هم رونمایی شوند.

کنفرانس مطبوعاتی سونی

.

منبع: Phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر