;
coinex

رندرهای جدید گوشی هواوی پی 10 منتشر شد؛ نمایشگر منحنی و دوربین دوگانه خودنمایی کرد

رندرهای جدیدی از گوشی هواوی پی 10 منتشر شد؛ نمایشگر منحنی و دوربین دوگانه خودنمایی کرد
رندرهای جدیدی از گوشی هواوی پی 10 منتشر شد. تا چند ماه دیگر، هواوی پرچمدار سال 2017 خود را معرفی خواهد کرد؛ اما اکنون تصاویری به صورت رندر از این دستگاه منتشر شده و برخی جزئیات آن را تایید کرده است.

تعدادی رندر گوشی هواوی پی 10 در فضای آنلاین رخ نشان داد. منبع این رندرها کشور چین اعلام شده و تقریبا طراحی با جزئیات کاملی را از این اسمارت فون به نمایش گذاشته است.

دو تصویر نمای جلویی را نشان می دهد و یک عکس به نمای پشتی این دستگاه اختصاص یافته است. اگر این تصاویر و جزئیاتی طراحی آن منشا واقعی داشته باشد، باید گفت که هواوی احتمالا هواوی تصمیم گرفته تا سنسور اثر انگشت را جابجا کند. این سنسور به احتمال زیاد به پنل جلویی و در زیر دکمه  اصلی هوم منتقل شده است.

در پنل پشتی نیز دوربین دوگانه به خوبی نمایان است. دوربینی که از تکنولوژی ساخت لایکا بهره مند شده و در گوشی هوشمند هواوی پی 9 برای اولین بار خودنمایی کرد. یک فلش LED دوگانه به همراه یک فوکوس خودکار لیزری در کنار سنسورهای دوربین جای گرفته است.

گوشی هواوی پی 10 دارای یک نمایشگر دو لبه منحنی 5.5 اینچی با کیفیت تصویری کواد اچ دی (رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل) است. از نظر طراحی، گوشی پی 10 هواوی تا حدود بسیار زیادی به نسل قبلی، هواوی پی 9 شباهت دارد؛ به جز این واقعیت که دیگر سنسور اثر انگشتی در پنل پشتی دیده نمی شود.

یکی از چیزهایی که هنوز به طور دقیق مشخص نشده، این است که آیا هواوی، گوشی هواوی پی 10 خود را در دو مدل ارائه می دهد یا تنها به همان نسخه اصلی بسنده خواهد کرد؟ برخی منابع به این مورد اشاره کرده اند که دستگاه دیگری با نام هواوی پی 10 پلاس در کنار مدل اصلی آن معرفی خواهد شد؛ اما هنوز این خبر مورد تایید این کمپانی قرار نگرفته است.

رندرهای جدیدی از گوشی هواوی پی 10

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر