;
coinex

گوشی جدید هواوی در تنا ظاهر شد

گوشی جدید هواوی در تنا ظاهر شد
هواوی امسال را با راه اندازی گوشی هواوی آنر 6 ایکس در ایالات متحده آغاز کرد و این در حالیست که این دستگاه در سال 2016 وارد بازار شده بود. اکنون دستگاه جدید دیگری در آژانس رگولاتوری چین، تنا، ظاهر شده و گفته می شود گوشی جدید هواوی است که برای سال 2017 آماده شده است.

این دستگاه دارای شماره مدل WAS-AL00 بوده و به نظر شبیه به هواوی آنر 8 است؛ اما فاقد دوربین دوگانه و ماژول فوکوس لیزری است. یک سنسور اثر انگشت مربع شکل نیز در پنل پشتی آن دیده می شود. گوشه های قاب این دستگاه گرد طراحی شده و برند هواوی در پایین پنل پشتی آن خودنمایی می کند.

لیست منتشر شده تنا از گوشی جدید هواوی حکایت از آن دارد که این دستگاه دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. در درون آن یک پردازنده کرین هواوی با سرعت پردازشی 2.1 گیگاهرتز قرار گرفته که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی می شود.

گوشی جدید هواوی

در پنل پشتی یک دوربین 12 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری، یک دوربین 8 مگاپیکسلی دیده می شود. موبایل جدید هواوی انرژی مورد نیاز برای کارهای روزانه خود را از یک باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده و با اندروید 7.0 نوقا از جعبه خارج خواهد شد، البته رابط کاربری EMUI 5.0 هواوی بر بالای این سیستم عامل گوگل، نقش خواهد بست.

این دستگاه با اندازه های 7.2 در 72 در 146.5 میلی‌متر تنها 146 گرم وزن داشته و از باندهای ارتباطی مختلف LTE پشتیبانی می کند.

مشخصات منتشر شده، نشان از یک دستگاه میان رده می دهد؛ بنابراین ما فرض را بر این می گذاریم که این قیمت این اسمارت فون از 400 دلار تجاوز نخواهد کرد.

.

منبع: gizmochina 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر