;
coinex

آیا آیفون 8 اپل بدون دکمه هوم خودنمایی خواهد کرد؟

آیا آیفون 8 اپل بدون دکمه هوم خودنمایی خواهد کرد؟
از سال گذشته که شایعات مربوط به آیفون 7 اپل آغاز شده بود، این نکته همیشه یادآوری می شد که اپل در سال 2017 برای دهمین سالگرد تولید آیفون برنامه ویژه ای خواهد داشت و احتمالا این گوشی آیفون 8 اپل است که می تواند با تغییرات اساسی در طراحی همراه شود. این شایعات زمانی بیشتر قوت گرفت که اپل، آیفون 7 خود را رسما معرفی کرد و همه کارشناسان متفق القول بر این باور بودند که اپل با آیفون 8 طراحی جدیدی را به نمایش خواهد گذاشت.

شایعات در حالی که هر روز به لیست ویژگی های آیفون 8 اپل اضافه می کنند، خبری به تازگی در فضای آنلاین منتشر شده که نشان از، از دست رفتن یک ویژگی بر روی نسل جدید گوشی های آیفون دارد. آخرین شایعات حاکی از آن است که گوشی آیفون 8 اپل بدون دکمه اصلی (کلید هوم) خودنمایی خواهد کرد!

مینگ چی کو، تحلیلگر KGI Security، در گزارش تحقیقاتی که به تازگی منتشر کرده، به این نکته اشاره کرده است که آیفون 8 اپل بدون دکمه هوم معرفی خواهد شد. این تحلیلگر اضافه می کند که به جای این دکمه، یک سنسور اثر انگشت شست در نمایشگر این دستگاه تعبیه شده است.

آیفون 8 اپل

پیش از این افشای اخیر، شایعه شده بود که نسل آیفون های 2017 با حاشیه های قاب کمتر و نمایشگر لبه به لبه طراحی شده که وجود یک دکمه فیزیکی هوم را در آن غیر ممکن می کند؛ اما این تحلیلگر پا را از این هم فراتر گذاشته و به جزئیات بیشتری در این رابطه اشاره می کند.

یک سنسور ردیابی صورت به منظور بررسی چهره کاربران، به عنوان یک راه شناسایی جدید در آیفون 8 اضافه خواهد شد. این ویژگی به احتمال زیاد می تواند جایگزین تکنولوژی اثر انگشت آی دی باشد که بر روی دکمه هوم نشسته بود. اما مینگ چی کو معتقد است که هر دو تکنولوژی می تواند بر روی گوشی های آیفون 8 اپل قرار گیرد.

هنوز تا معرفی رسمی آیفون 8 زمان زیادی باقی مانده است. تا تایید نشدن رسمی این شایعات، هر اتفاقی می تواند صورت گیرد، پس تمامی این خبرها را با اندکی چاشنی نمک برای خودتان جذابتر کنید و همچنان به انتظار خبرهای جدیدتر و البته موثق تر از غول کوپرتینو باشید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر