;
coinex

تولید گوشی ال جی جی 5 متوقف خواهد شد؟! اولین ایده ماژولار به پایان عمر خود می رسد!

تولید گوشی ال جی جی 5 متوقف خواهد شد؟! اولین ایده ماژولار به پایان عمر خود می رسد!
شاید گوشی ال جی جی 5 را نتوان یکی از بهترین های این کمپانی کره ای به حساب آورد. ایده ساخت گوشی ماژولار می تواند ایده بسیار جالبی باشد؛ اما شاید هنوز بازارهای جهانی کاملا آمادگی پذیرفتن این گوشی ها را نداشته است و یا شاید اصلا نتوان گوشی ال جی جی 5 را یک گوشی هوشمند ماژولار دانست!

در هر صورت به نظر می رسد که تولید گوشی ال جی جی 5 در آینده ای بسیار نزدیک، متوقف خواهد شد. بر اساس گزارش هایی که امروز از کره نشات گرفته، گوشی ال جی جی 5 به پایان عمر خود نزدیک شده است.

اما، چرا باید چنین اتفاقی بیفتد؟ ظاهرا یکی از تامین کنندگان قطعات ال جی، شرکت HALLACAST، اعلام ورشکستگی کرده است. اگر با نام این شرکت آشنا نیستید، جای چندان تعجبی ندارد.

 این کمپانی به نظر می رسد که تنها منبع منحصر به فرد سازنده پنل پشتی ال جی جی 5 است و اگر آنها نتوانند به کسب و کار خود ادامه دهند، در واقع این ال جی خواهد بود که ضربه سختی خواهد خورد و تا زمانی که نتواند یک سازنده جدید را پیدا کند، گوشی ال جی جی 5 سرنوشت شومی پیدا خواهد کرد.

این امکان وجود دارد که ال جی بتواند منبع تامین کننده جدیدی برای خود بیابد؛ اما با وجود گوشی ال جی جی 6، حدس ما این است که این کمپانی منابع خود را بر روی ساخت پرچمدار جدید خود متمرکز خواهد کرد، به جای آنکه در پی تولید محصول قدیمی تر خود باشد. ال جی کمابیش تایید کرده که در کنفرانس جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2017) گوشی ال جی جی 6 را معرفی خواهد کرد.

این شرکت کره ای دعوتنامه های خود را هفته گذشته در قالب شکل و شمایل یک گوشی هوشمند ارسال کرده که می تواند تاییدیه ای بر این موضوع باشد. نمایشگاه MWC 2017 در اواخر ماه فوریه برگزار خواهد شد. زمان چندان زیادی باقی نمانده و مطمئنا در روزهای آینده خبرهای بیشتری از آن به گوش خواهد رسید. با ما همراه باشید.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر