;
coinex

وجود اسنپدراگون 835 در گوشی پرچمدار نوکیا تلویحا تایید شد

وجود اسنپدراگون 835 در گوشی پرچمدار نوکیا تلویحا تایید شد
بر اساس شایعات منتشر شده، انتظار می رود که نوکیا گوشی های هوشمند جدیدی را در نمایشگاه MWC 2017 که در ماه آینده برگزار خواهد شد، معرفی کند. یکی از این دستگاه ها به احتمال زیاد گوشی نوکیا پی 1 خواهد بود که گفته می شود پرچمدار این برند قدیمی است.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که در این گوشی پرچمدار نوکیا وجود خواهد داشت، آخرین نسل از پردازنده های کوالکام، اسنپدراگون 835 است که می تواند در این گوشی خودنمایی کند.

این شایعات ممکن است که به واقعیت تبدیل شود؛ چرا که به احتمال زیاد نوکیا چین، در شبکه اجتماعی ویبو این مورد را تایید کرده است. اکانت ویبو این کمپانی به نظر می سرد که به طور تصادفی در پاسخ به طرفداران خود، این خبر را منتشر کرده باشد!

ترجمه این عبارت کمی مبهم بوده و حرف و حدیث هایی را در بر دارد؛ اما اساسا به نظر می رسد که نوکیا از هواداران خود درخواست کرده تا کمی صبور بوده و منتظر اعلام این رونمایی باشند. رونمایی از گوشی هوشمند پرچمداری که احتمالا در نمایشگاه MWC 2017 اتفاق خواهد افتاد.

این گوشی پرچمدار 2017 نوکیا که از آن با نام نوکیا پی 1 یاد می شود، به اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز بوده و می توان به راحتی پیش بینی کرد که اسمارت فون قدرتمندی نیز خواهد بود.

جالب است که این کمپانی در شبکه اجتماعی ویبو به این نکته نیز اشاره کرده که ممکن است گوشی های هوشمند جدید مبتنی بر ویندور نیز در راه باشند و از کاربران خواسته است تا خبرهای مربوط به گوشی ویندوزی نوکیا را دنبال کنند.

منبع این خبر باز به این نکته اشاره کرده است که ترجمه این متن کمی نامطمئن بوده و ممکن است که چیزی از قلم افتاده باشد؛ اما هر چه باشد، نمایشگاه MWC 2017 نزدیک است و مسلما در طول برگزاری این نمایشگاه همه چیز به طور آشکار رخ نشان خواهد داد.

.

منبع: ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر