;
coinex

شرکت TAG Heuer ساعت های هوشمند بیش تری را نسبت به انتظارات فروخت

شرکت TAG Heuer
شرکت TAG Heuer در سال گذشته اولین ساعت هوشمند خود را با قیمت 1500 دلار روانه بازار کرد، اگرچه این ساعت هوشمند قیمت بسیار بالاتری را نسبت به دیگر ساعت های هوشمند بازار داشت؛ اما فروش خارق العاده ای را از همان ابتدا به ثبت رساند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

چند روز پیش اعلام شد که شرکت TAG Heuer ساعت هوشمند جدید خود را در اواسط بهار سال آینده با سیستم عامل Android Wear 2.0 روانه بازار می کند که خبر خوبی برای طرفداران این برند سوئیسی بود. مدیر عامل این شرکت در طی مصاحبه ای که با وب سایت آلمانی NZZ داشت اعلام کرد که ساعت هوشمند این شرکت فروش بسیار بالاتری را نسبت به انتظارات داشت و رقم نهایی فروش آن با آنچه که پیش بینی شده بود متفاوت است.

باتوجه به گزارش ها و شواهد موجود، شرکت TAG Heuer پیش بینی کرده بود که در طول سال، حدود 20000 نسخه از این ساعت هوشمند به فروش برسد، اما رقم نهایی در طول دوره فروش 14 ماهه به 56000 نسخه رسید که رقم قابل توجهی است. همانطور که در ابتدا اعلام شد، TAG Heuer قرار است که به زودی خط تولید ساعت هوشمند جدید خود را راه اندازی کند که عرضه آن برای ماه مه پیش بینی شده است و به احتمال بسیار زیاد گجت هوشمند پوشیدنی جدید این شرکت در کنفرانس Google I/O رونمایی می شود.

این گجت پوشیدنی قرار است که به سیستم عامل Android Wear 2.0 مجهز باشد که در اصل آخرین نسخه سیستم عامل گجت های پوشیدنی گوگل است. برخی از رسانه های پیش بینی کرده اند که TAG Heuer با آخرین نسخه سیستم عامل گوگل فروش نزدیک به 15000 نسخه را داشته باشد.

فروش سه برابر از مقدار پیش بینی شده برای اولین نسخه ساعت هوشمند TAG Heuer بسیار تحسین برانگیز بود. با جود این رقم، اکنون فروش 15000 نسخه ای برای مدل جدید این ساعت هوشمند بلند پروازانه نیست. باید منتظر انتشار خبرهای بیش تر در این باره باشیم.

.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر