coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تصویری از ساعت های هوشمند جدید ال جی به بیرون درز کرد

ساعت های هوشمند جدید ال جی

قرار بر این است که در تاریخ 9 فوریه برابر با 21 بهمن ماه، به روزرسانی Android Wear 2.0 منتشر شود، اگرچه هنوز جزئیاتی از این سیستم عامل مخصوص گجت های پوشیدنی مشخص نشده است؛ اما گزارش های مختلفی درباره آن وجود دارد. انتظار می رود که شرکت های بزرگی مانند سامسونگ و ال جی از آخرین به روزرسانی این سیستم عامل در گجت های جدید خود استفاده کنند. امروز تصویری در رسانه های آنلاین منتشر شد که به نظر می رسد متعلق به ساعت های هوشمند جدید ال جی است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

تصویر منتشر شده برای اولین بار در وب سایت Techno Buffalo دیده شد که دو ساعت هوشمند مجزا را نشان می دهد، البته جزئیاتی هم از ساعت های هوشمند جدید ال جی منتشر شده که هنوز به طور رسمی تایید نشده اند.

در تصویر بالا دو ساعت هوشمند وجود دارد، آنطور که پیدا است تصویر سمت راست نسخه کوچکتر ساعت هوشمند ال جی است که دارای دکمه های اضافی و بند چرمی است. انتظار می رود که بندهای مختلفی برای انتخاب و خرید ساعت های هوشمند جدید ال جی وجود داشته باشد.

تصویر سمت چپ نسخه اسپورت را به نمایش گذاشته است که از لحاظ ظاهری قدری شبیه به ساعت هوشمند Gear S سامسونگ است. مدل بزرگ تر دستگاه با ترکیبی از پلاستیک و فلز ساخته شده است که متاسفانه در تصویر فوق جزئیات چندانی از آن پیدا نیست.

ال جی در اصل یک همکار برای Android Wear بود و جای تعجب نیست که اولین شرکتی باشد که ساعت های هوشمند خود را با نسخه 2.0 این سیستم عامل به بازار عرضه می کند. به هر حال این تصویر و جزئیات منتشر شده هنوز از سوی ال جی تایید نشده است؛ اما ارائه ساعت های هوشمند جدید هم از سوی این شرکت دور از واقعیت نیست.

.

منبع: androidcentral

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر