;
coinex

گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ با دستیار هوشمند دیجیتالی جدید عرضه می شود

گوشی گلکسی اس 8

قبلا هم به این اشاره کرده بودیم که کار شرکت های بزرگ، امسال با تکنولوژی هوش مصنوعی آغاز شده است. تاکنون شرکت های بسیاری به فکر ساخت هوش مصنوعی های اختصاصی خود بوده اند، آنطور که پیدا است شرکت سامسونگ هم قصد دارد که هوش مصنوعی جدیدی را به عنوان دستیار شخصی در گوشی گلکسی اس 8 ارائه دهد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

باتوجه به گزارش هایی که به تازگی منتشر شده شرکت سامسونگ می خواهد دستیار صوتی جدیدی را در گوشی گلکسی اس 8 ارائه دهد. این شرکت در ارجاع به بیکسبی در وب سایت خود به این مورد اشاره کرده که با شرکت گوگل صحبت هایی در زمینه پرورش هوش مصنوعی داشته است.

البته این خبرها برای وجود هوش مصنوعی جدید در پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گوشی گلکسی اس 8 کافی نیست، اما آنطور که پیدا است لیست کار سامسونگ توسط Roland Quandt منتشر شده و طراحی هوش مصنوعی جدید را برای پرچمدار آینده این شرکت تایید می کند. اگر این خبرها ثابت نمی کند که اس 8 سامسونگ به دستیار دیجیتالی هوشمند جدید مجهز خواهد بود، پس هنوز نمی دانیم که چه خواهد شد.

در ادامه اعلام شده، این احتمال وجود دارد که سامسونگ با آزمایشگاه VIV (شرکت سابق موسسان سیری) همکاری داشته باشد. به هر حال هنوز به طور رسمی این خبر تایید نشده و فعلا باید منتظر انتشار خبرهای جدید از سوی سامسونگ باشیم. در نهایت انتظار می رود که سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود را در تاریخ 29 مارس برابر با 9 فروردین ماه معرفی کند و بنابراین حتما در طی هفته های آینده خبرهای بیش تری درباره گلکسی اس 8 و هوش مصنوعی جدید آن منتشر خواهد شد. دور از واقعیت نیست که سامسونگ یک دستیار هوشمند جدید تمام عیار را برای پرچمدار آینده خود به ارمغان بیاورد. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای جدید در این باره باشیم.

.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر