;
coinex

تصویری واقعی از موبایل گلکسی اس 8 سامسونگ به بیرون درز کرد

تصویری واقعی از موبایل گلکسی اس 8 سامسونگ به بیرون درز کرد
رندری که به نظر می رسد از شروع زندگی واقعی موبایل گلکسی اس 8 سامسونگ حکایت دارد، در فضای مجازی منتشر شد. در این تصویر نمایی از پنل جلویی و پشتی این گوشی به تصویر کشیده شده و نشان می دهد که ملاقات با پرچمدار 2017 سامسونگ دیگر زمان چندانی به درازا نخواهد کشید.

پروژه ساخت موبایل گلکسی اس 8 به خوبی تاکنون توسط سامسونگ در خفا ادامه یافته و این کمپانی به خوبی توانسته تا آن را محرمانه نگه دارد. این تصاویر واقعی از گلکسی اس 8 سامسونگ توسط فاش کننده مشهور فضای وب، اوان بلاس در توییتر منتشر شده است.

این عکس به خوبی نمایشگر منحنی موبایل گلکسی اس 8 سامسونگ را به نمایش گذاشته و نشان می دهد که یک بدنه تمام شیشه ای، هر دو پنل پشتی و جلویی آن را پوشانده است.

پنل پشتی این دستگاه نیز با لبه های کناری منحنی طراحی شده و در سمت راست دوربین اصلی قرار گرفته در پنل پشتی، یک اسکنر اثر انگشت بیضی شکل به وضوح خودنمایی می کند. برآمدگی ماژول دوربین تا حدود زیادی کاهش یافته و یک فلش LED دوگانه در سمت چپ آن جای گرفته است.

در جلو نیز بر اساس شایعاتی که از قبل نیز شنیده شده بود، دکمه فیزیکی هوم وجود ندارد و تقریبا تمامی پنل جلویی در خدمت نمایشگر این گوشی قرار گرفته است. حاشیه های دور قاب تقریبا در هیچ جایی از پنل جلو دیده نشده و نمایشگر منحنی گلکسی S8 در هر دو طرف، تقریبا با پنل منحنی شکل پشتی بهم آمیخته اند.

موبایل گلکسی اس 8 سامسونگ در 29 مارس (9 فروردین ماه، 1396) معرفی شده و حدود یک ماه بعد، در آوریل (اوایل اردیبهشت ماه) به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه به آخرین و قدرتمندترین محصول کوالکام، تراشه اسنپدراگون 835 مجهز خواهد بود. منتظر باشید، قدرتنمایی گلکسی اس 8 نزدیک است!

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر