;
coinex

اوپو فایند 9 ؛ بالارده قدرتمند یا میان‌رده مقرون به صرفه؟!

اوپو فایند 9 ؛ بالارده قدرتمند یا میان‌رده مقرون به صرفه؟!
اوپو فایند 9 (OPPO Find 9) گوشی هوشمندی است که از آوریل سال 2015 در تیررس شایعات مختلفی قرار گرفته است؛ اما تاکنون هیچ خبری از تاریخ انتشار آن وجود ندارد.

به تازگی شایعاتی از این گوشی در فضای آنلاین منتشر شده که کمی عجیب است. گوشی اوپو فایند 9 در دو مدل کاملا متفاوت وارد بازار خواهد شد. نسخه ارزان قیمت آن به تراشه اسنپدراگون 653 مجهز بوده و در دسته گوشی های میان رده بازار جای می گیرد و نسخه گران قیمت تر آن که از تراشه اسنپدراگون 835 قدرت می گیرد، به عنوان یک گوشی پرچمدار و بالا رده معرفی خواهد شد.

گزارش های اخیر نشان می دهد که کوالکام در ابتدا تمامی پردازنده های اسنپدراگون 835 خود را در اختیار سامسونگ قرار خواهد داد. گفته می شود که گلکسی اس 8 سامسونگ در اواخر ماه مارس معرفی شده و در ماه آوریل برای خرید در دسترس خواهد بود. با این وجود انتظار می رود که دیگر گوشی های پرچمداری که قبل از آوریل وارد بازار شوند یا به اسنپدراگون 835 مجهز نبوده و یا عرضه آنها به بعد از ماه آوریل موکول خواهد شد.

با این تفاسیر پیش بینی می شود که نسخه ارزان قیمت تر گوشی OPPO Find 9 که به تراشه اسنپدراگون 653 مجهز خواهد بود، به زودی معرفی شده و در دسترس کاربران قرار گیرد و نسخه ای که از اسنپدراگون 835 قدرت می گیرد، کمی بعد، یعنی در ماه آوریل و یا بعد از آن خودنمایی کند.

مشخصات اوپو فایند 9

به جز مدل های متفاوت پردازنده، گوشی اوپو فایند 9 با دو نسخهاز نظر فضای ذخیره سازی خودنمایی خواهد کرد. 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 گیگ و 128 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی این دستگاه را شامل می شود. تا آنجا که به طراحی این موبایل مربوط است، باید شاهد گوشی هوشمند با حاشیه های دور قاب کمی باشیم، اوپو به شدت بر روی این ویژگی تاکید کرده است.

شایعات منتشر شده در گذشته نشان می دهد که گوشی اوپو فایند 9 دارای یک نمایشگر کواد اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل است. احتمالا یک دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن قرار گرفته و در جلو برای دوستداران سلفی یک سنسور 16 مگاپیکسلی دیده خواهد شد.

یک باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی، انرژی مورد نیاز روزانه اوپو فایند 9 را تامین کرده و البته با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع VOOC که توسط اوپو توسعه یافته، به سرعت شارژ می شود.

به نظر می رسد که گوشی OPPO Find 9 با قیمتی در حدود 580 دلار راهی بازار شود و از آنجا که این قیمت گذاری برای بازار چین تقریبا بالا خواهد بود، انتظار می رود که مدل پرچمدار این گوشی، دارای چنین قیمتی باشد.

 هنوز باید برای دیدن پرچمدار اوپو کمی صبر کنید؛ اما شخصا امیدوارم که این آخرین باری باشد که شایعات مربوط به این گوشی را منتشر می کنیم. این دستگاه باید به زودی رخ نشان دهد!

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر