;
coinex

ظرفیت باتری گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس فاش شد

ظرفیت باتری گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس فاش شد
این روزها پرچمداران 2017 سامسونگ در کانون توجه منابع خبری تکنولوژی قرار گرفته و شایعات بسیاری درباره آنها منتشر می شود. شایعاتی که به تازگی در فضای آنلاین منتشر شده، مشخصات باتری گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ را نشان می دهد.

بر اساس یک خبرگزاری چینی که منبع این شایعه اخیر است، باتری گلکسی اس 8 سامسونگ، یک باتری 3250 میلی‌آمپر ساعتی بوده و گلکسی اس 8 پلاس به یک باتری بزرگتر 3750 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود.

احتمالا یکی از مهمترین دلایل متفاوت بودن ظرفیت این باتری ها به اندازه این دو پرچمدار باز می گردد. گلکسی اس 8 بر اساس شایعات منتشر شده دارای یک نمایشگر 5.8 اینچی بوده و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ از یک صفحه نمایش 6.2 اینچی برخوردار است.

شاید وجود باتری 3250 میلی‌آمپر ساعتی در گلکسی اس 8 با نمایشگر 5.8 اینچی نتواند به خوبی از پس تامین انرژی این دستگاه برآید؛ مگر آنکه سامسونگ نرم افزار این دستگاه را تا حد زیادی برای بهبود مصرف انرژی، بهینه سازی کرده باشد.

ظرفیت باتری گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

علاوه بر باتری گلکسی اس 8 ، از دیگر مشخصات شایعه شده درباره این اسمارت فون وجود نمایشگر سوپر آمولد، 4 گیگابایت حافظه رم و دو نسخه حافظه داخلی 64 گیگابایت و 128 گیگابایت است که از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود. یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جای گرفته و گویا دوربین سلفی آن نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

بسته به منطقه ای که گلکسی S8 در آن عرضه می شود، دو نوع پردازنده وجود خواهد داشت، اسنپدراگون 835 کوالکام و اگزینوس 8895 دو پردازنده ای هستند که به مدل های مختلف این اسمارت فون قدرت می بخشند.

از بارزترین مشخصات گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ نیز می توان به وجود حافظه رم 6 گیگابایتی و البته دوربین دوگانه اصلی آن اشاره کرد؛ هر چند که هنوز این جزئیات در حد حدس و گمان های خبرگزاری های تکنولوژی خلاصه می شود.

آخرین شایعات حاکی از آن است که هر دو مدل از پرچمداران 2017 سامسونگ در 29 مارس (9 فروردین ماه) در رویدادی در شهر نیویورک معرفی شده و عرضه آن حدودا از اواسط ماه آوریل آغاز خواهد شد.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر