;
coinex

نمایشگر هواوی پی 10 پلاس یک صفحه نمایش منحنی خواهد بود

نمایشگر هواوی پی 10 پلاس یک صفحه نمایش منحنی خواهد بود
بازار شایعات پیرامون گوشی های هوشمند بسیار داغ است و محصولات هواوی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده از برخی منابع خبری، نمایشگر هواوی پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) یک صفحه نمایش خمیده خواهد بود و این در حالیست که مدل هواوی پی 10 (Huawei P10) با یک نمایشگر کاملا تخت معرفی خواهد شد.

البته پیش از این نیز چنین شایعه ای از گوشه و کنار و برخی منابع خبری شنیده می شد؛ اما گویا اکنون این خبر قوت بیشتری گرفته است. اعتقاد بر این است که نمایشگر هواوی پی 10 پلاس منحنی خواهد بود و نسخه کوچکتر آن با نمایشگری مسطح خودنمایی می کند.

نمایشگر هواوی پی 10 پلاس یک صفحه نمایش منحنی

کمپانی هواوی به احتمال بسیار زیاد هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس را در ماه مارس معرفی خواهد کرد؛ البته گویا نسخه ای نیز با نام هواوی پی 10 لایت نیز وجود خواهد داشت. تاریخ دقیق رونمایی از پرچمداران 2017 هواوی هنوز مشخص نیست؛ اما برخی از مشخصات آنها در فضای آنلاین منتشر شده است.

علاوه بر سبک طراحی نمایشگر هواوی پی 10 پلاس و نمایشگر تخت هواوی پی 10، گفته می شود که این دو دستگاه با یک دوربین دوگانه که توسط لایکا طراحی شده، خودنمایی خواهند کرد. با این وجود، این دوربین دوگانه به احتمال بسیار، شباهت هایی با دوربین گوشی سال گذشته هواوی پی 9 نیز خواهد داشت.

ما همچنین تصاویری از هواوی پی 10 در رنگ سبز و بنفش هم دیده ایم. رنگ هایی تقریبا غیر عادی که در یک بدنه فلزی دیده می شد. از دیگر شایعاتی که درباره مشخصات هواوی پی 10 وجود دارد، حافظه رم 6 گیگابایتی و البته پردازنده قدرتمند کرین 960 است. باید دید که هواوی برای امسال چه آشی برای هواداران خود پخته است!

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر