;
coinex

کمپین کارسازباش، حرکتی خودجوش برای کمک به حادثه‌دیدگان ساختمان پلاسکو

کمپین کارسازباش، حرکتی خودجوش برای کمک به حادثه‌دیدگان ساختمان پلاسکو

واقعه دلخراش ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری تهران در روز ۳۰ دی 1395،‌ علاوه بر سوگ پر کشیدن آتش‌نشان‌های ناجی و از جان گذشته، به بیکار شدن بیش از ۴۰۰۰ نیروی مشغول به کار در این ساختمان منجر شد. دل‌های ما از داغ جان‌های پرکشیده همچنان خواهد سوخت، ولی با کمک به عزیزان شاغل در ساختمان پلاسکو که یک شبه درآمد خود را از دست دادند، تلاش داریم تا خاکستر این حادثه را زندگی حادثه‌دیدگان پاک کنیم.

با هماهنگی‌های انجام‌شده با هیات مدیره ساختمان پلاسکو و دسترسی به حادثه‌دیدگان شاغل در این ساختمان،‌ کمپین #کارسازباش می‌کوشد تا حرکتی کارآمد برای ساختن پلی بین صاحبان مشاغل و بیکارشدگان این حادثه فراهم سازد و روند اشتغال این عزیزان را تسریع کند.

با هماهنگی‌های انجام‌شده با هیات مدیره ساختمان پلاسکو و دسترسی به حادثه‌دیدگان شاغل در این ساختمان،‌ کمپین #کارسازباش می‌کوشد تا حرکتی کارآمد برای ساختن پلی بین صاحبان مشاغل و بیکارشدگان این حادثه فراهم سازد و روند اشتغال این عزیزان را تسریع کند.

چه صاحب صنعت و قادر به استخدام باشید، و چه به عنوان یک فرد امکان اطلاع‌رسانی این کمپین را به آشنایان خود داشته باشید،‌ می‌توانید حامی این حرکت باشید.

‌اگر صاحب صنعت هستید: با وارد کردن اطلاعات خود در فرم حامیان شرکتی، آمادگی خود را برای استخدام این عزیزان اعلام بفرمایید.

اگر حامی مردمی هستید: با استفاده از مواردی که در این صفحه موجود است، با بازنشر (Share) کردن اطلاعیه‌ها، کمپین را به گوش اطرافیان خود برسانید تا اگر فرصت استخدامی وجود دارد، حادثه‌دیدگان بیکارشده بهره‌مند گردند و رساندن افراد جویای کار به صاحبان مشاغل را سرعت بخشید.

صفحه اصلی کمپین کارسازباشhttp://karsazbash.com

کانال تلگرام کمپین کارسازباش: karsazbash@

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر