;
coinex

هارد درایو 16 ترابایتی سیگیت در سال 2018 روانه بازار می شود

هارد درایو 16 ترابایتی سیگیت

در ابتدا حافظه های ذخیره سازی فضای اندکی را داشتند که کم کم توسط شرکت های بزرگ توسعه داده شدند. در حال حاضر تولیدکنندگان بزرگ بسیاری وجود دارند که مشغول افزایش سرعت و حجم هارد درایو ها هستند، شرکت سیگیت یک تولید کننده تجهیزات ذخیره اطلاعات است که به عنوان بزرگ ترین سازنده هارد دیسک شناخته شده است، حال باتوجه به آخرین خبرهای منتشر شده هارد درایو 16 ترابایتی سیگیت قرار است که در سال 2018 روانه بازار شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

سال گذشته شرکت سیگیت (Seagate) هارد درایو 10 ترابایتی خود را معرفی کرد، حال به نظر می رسد که این شرکت برنامه ریزی جدیدی را انجام داده و قرار است که هارد درایو جدیدی را با ظرفیت ذخیره سازی بالاتر روانه بازار کند. هارد درایو 16 ترابایتی سیگیت در سال 2018 عرضه می شود که متاسفانه هنوز تاریخ دقیق آن اعلام نشده است.

باتوجه به آخرین خبرهای منتشر شده هارد درایو 16 ترابایتی سیگیت در حال توسعه بوده و عرضه آن در سال آینده انجام خواهد شد. در حال حاضر هارد درایوهای SSD زیادی وجود دارند که ظرفیت آن ها بیش از 6 ترابایت است و هارد درایو 60 ترابایتی سیگیت بزگ ترین دیسک مغناطیسی است که تاکنون ساخته شده است.

هارد درایو 16 ترابایتی سیگیت ظرفیت ذخیره سازی بالایی را دارد و شاید کاربران کمتری به هارد درایوی با این حجم نیاز داشته باشند. باتوجه به گفته شرکت سیگیت، این دیسک مغناطیسی یک درایو 3.5 اینچی برای رایانه های دسکتاپ ساخته خواهد داشت.

متاسفانه هنوز خبرهای دقیق تری درباره تاریخ عرضه و قیمت این هارد داریو منتشر نشده؛ اما سیگیت هارد داریو 10 ترابایتی خود را با قیمت 539 دلار روانه بازار کرد، انتظار می رود که هارد جدید این شرکت قیمتی حدود 500 دلار داشته باشد، البته هنوز این قیمت تایید نشده است. انتظار می رود که در طول این مدت خبرهای بیشتری درباره محصول جدید سیگیت منتشر شود.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چرا سیگیت برای هارد اکسترنال بکاپ پلاس پرتابل خودش حجم بالاتر از 5 ترابایت قرار نمیده،با اینکه دو سال از عرضه 5 ترابایتی گذشته”

    پاسخ