;
coinex

گلکسی اس 8 دارای نسخه ای با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است

گلکسی اس 8

شایعات جدیدی در رابطه با گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی اس 8 منتشر شده است. این شایعات درباره مقدار فضای ذخیره سازی این گوشی هوشمند است.

ممکن است سامسونگ برای گوشی جدید خود دو نسخه 4 گیگابایت رم با 64 گیگابایت حافظه و 6 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی را در بازار های خاص عرضه کند. کمپانی سامسونگ قصد داشت این کار را بر روی گلکسی نوت 7 انجام دهد؛ اما به خاطر اتفاقاتی که برای این گوشی افتاد، نتوانست این تصمیم خود را عملی کند.

حال این شرکت کره ای قصد دارد این برنامه را بر روی گلکسی اس 8  و گلکسی اس 8 پلاس پیاده سازی کند. موفقیت این گوشی برای شرکت سامسونگ به نوعی حیاتی محسوب می شود. چرا که به دلیل عدم موفقیت گوشی نوت 7 عده زیادی اطمینان خود را به تولیدات این شرکت از دست داده اند.

با ارائه گوشی موبایل سامسونگ نوت 7، این شرکت به این باور رسید که با فبلت رده بالای خود نمی تواند برندهای محلی را که از قبل دارای گوشی هایی با 6 گیگابایت رم در بازار هستند را تضعیف کند، حال ممکن است این استدلال برای گوشی های گلکسی S8 با رم 6 گیگابایت نیز صدق کند.

امکان ندارد این ادعا تصادفی باشد، زیرا توسط یک منبع نسبتا قابل اعتماد در یک وبلاگ چینی نقل شده است. این منبع ادعا دارد که پرچمدار آینده سامسونگ در کره جنوبی و چین دارای نسخه هایی با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی خواهد بود. همه این ادعاها در زمان ارائه و پرده برداری از گوشی مشخص می شود،

با این حال بر طبق شایعات گذشته، زمان معرفی بایستی حول و حوش 29 مارس باشد. متاسفانه، این منبع فاش کننده احتمال صحت شایعاتی مبنی بر وجود یک نسخه با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی را کم تر کرده است. با این حال باید به این نکته اشاره کنیم که تمام آن چه در رابطه با طرح های آینده شرکت های سازنده انتشار می یابند تا زمانی که توسط مسئولین رسمی شرکت تایید نشوند، قابل اطمینان نیستند. پس بهتر است تا انتشار اخبار موثق تر در رابطه با این گوشی منتظر بمانید و با تکرا همراه باشید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر