;
coinex

احتمالا سامسونگ ویدئو یک دقیقه ای از گلکسی اس 8 را در MWC 2017 به نمایش می گذارد

گلکسی اس 8

اگر اخبار دیروز تکرا را دنبال کرده باشید، حتما از این آگاه هستید که شرکت سامسونگ کنفرانس مطبوعاتی خود را در نمایشگاه MWC 2017 تایید کرده است. این شرکت در تاریخ 26 فوریه برابر با 8 اسفند ماه کنفرانس مطبوعاتی خود را برگزار می کند که باتوجه به تصویر دعوتنامه و همچنین شواهد موجود، تبلت گلکسی تب اس 3 را رونمایی می کند. امروز هم خبرهای جدیدی منتشر شده که باتوجه به آن سامسونگ قرار است که ویدئوی یک دقیقه ای از گلکسی اس 8 را در کنفرانس مطبوعاتی خود به نمایش بگذارد.

تاکنون خبرهای بسیاری درباره گوشی هوشمند گلکسی اس 8 منتشر شده است، در نهایت تایید شد که سامسونگ پرچمدار خود را در یک رویداد جداگانه بعد از کنگره جهانی موبایل معرفی می کند، البته هنوز هم برخی از رسانه ها بر این باورند که سامسونگ پرچمدار سری اس را در MWC 2017 معرفی می کند.

امروز یکی از رسانه های کره ای اعلام کرد که سامسونگ یک ویدئو یک دقیقه ای را از گلکسی اس 8 در طی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود به نمایش می گذارد. همانطور که قبلا اعلام کردیم سامسونگ تایید کرده که در نمایشگاه MWC 2017 خبری از معرفی اس 8 نیست؛ اما ظاهرا قرار است که این گوشی هوشمند در بارسلونا جلب توجه کند.

آنطور که پیدا است سامسونگ قصد دارد که آخرین پرچمدار خود را در تاریخ 29 مارس برابر با 9 فروردین ماه سال آینده معرفی کند و فروش آن را در تاریخ 21 آوریل برابر با 1 اردیبهشت ماه 1396 آغاز خواهد کرد. شرکت سامسونگ هنوز جزئیات چندانی را از کنفرانس مطبوعاتی ماه آینده منتشر نکرده است؛ اما شواهد موجود حضور یک تبلت تمام عیار را تایید می کنند. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیش تر از سوی سامسونگ باشیم، البته کم تر از یک ماه به برگزاری کنفرانس های مطبوعاتی MWC 2017 مانده و انتظار می رود که در طول این مدت شایعات بیش تری منتشر شوند.

منبع: phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر