;
coinex

آپدیت مسنجر وایبر برای iOS با ویژگی های جدید منتشر شد؛ پیام های مخفی، فیلم کوتاه و نوتیفیکیشن جدید

مسنجر وایبر

اگر به یاد داشته باشید مسنجر وایبر در ابتدا در دسامبر 2010 برای پلتفرم iOS به منظور رقابت با اسکایپ منتشر شد و نسخه اندرویدی آن در ماه می 2011 منتشر شد که در همان ابتدا کاربران زیادی را به خود جذب کرد، این مسنجر اکنون یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های ارتباطی است. باتوجه به گزارشات جدید منتشر شده آپدیت مسنجر وایبر برای سیستم عامل iOS با ویژگی های جدید منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

پس از مدت ها انتظار بالاخره مسنجر محبوب وایبر برای سیستم عامل iOS آپدیت شد، در این آپدیت ویژگی های جدیدی به وایبر اضافه شده که از جمله آن ها می توان به پیام مخفی (Secret Messages) اشاره کرد. همچنین می توانید مشخص کنید که تصویر، ویدئو و یا متن مورد نظرتان تا چه مدت زمانی برای گیرنده در دسترس باشد. این بدان معنی است که پس از تعیین زمان در دسترس بودن پیام، کلیه اطلاعات به پیام مورد نظر شما در گوشی هوشمند مقصد حذف خواهد شد. محدودیت زمانی برای پیام ها 1، 3، 7 و 10 ثانیه است.

علاوه بر این نسخه جدید مسنجر وایبر به نوتیفیکیشن قدرتمند تری منتشر شده و در طی استفاده از آن می توان پیام های دریافتی را در iOS 10 در نوار نوتیفیکیشن خواند. همچنین نسخه جدید مسنجر وایبر به شما این اجازه را می دهد تا فایل های چند رسانه ای را با کیفیت اصلی به دیگران ارسال کنید، این ویژگی برای بسیاری از کاربران کاربردی است.

در نهایت ارسال پیام های ویدئویی با وایبر ممکن شده است، شما می توانید با نگه داشتن آیکن ضبط یک پیام ویدئویی 30 ثانیه ای را ضبط و برای مخاطبین خود ارسال کنید، اگر شما از کاربران iOS هستید و از مسنجر وایبر استفاده می کنید، پیشنهاد می شود که حتما آخرین آپدیت این اپلیکیشن پیام رسان را دانلود و نصب کنید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بسیار عالی بود، ممنون و متشکرم

    پاسخ