;
coinex

مشخصات گوشی شیائومی ردمی پرو 2 فاش شد؛ رم 6 گیگابایتی و باتری 4500 میلی آمپری

در حال حاضر شرکت شیائومی یکی از تولید کنندگان برتر چینی است که در طول چند سال اخیر رشد بسیاری را داشته و دستگاه های متنوع بسیاری را برای کاربران ارائه داده است. این شرکت در سال گذشته گوشی هوشمند ردمی پرو را با صفحه نمایش OLED و دوربین دوگانه روانه بازار کرد. اکنون خبرهای تازه ای درباره نسل آینده این گوشی یعنی شیائومی ردمی پرو 2 (Redmi Pro 2) منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

به نظر می رسد که مدل جدید ردمی پرو در راه است، در اوایل امروز خبرهای تازه ای از رسانه های چینی منتشر شد که حضور گوشی هوشمند شیائومی ردمی پرو 2 را تایید می کند. باتوجه به این خبر نسل جدید ردمی پرو به یک صفحه نمایش 5.5 ایمچی فول اچ دی، دوربین تکی اصلی با سنسور IMX362 و باتری 450 میلی آمپری  مجهز است.

تصویر منتشر شده نشان می دهد که گوشی هوشمند شیائومی ردمی پرو 2 در دو نسخه عرضه می شود که یکی از آن ها به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز بوده و با قیمت 250 دلار عرضه می شود و دیگری دارای رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است که با قیمت 230 دلار پا به بازار خواهد گذاشت.

فدرت نسل اول ردمی پرو توسط پردازنده Helio X20 تامین می شد و نسخه دیگر آن به پردازنده Helio X25 مجهز بود. آنطور که پیدا است شرکت شیائومی قصد دارد که از پردازنده اسنپدراگون 66x در نسل جدید گوشی های هوشمند خود استفاده کند. البته هنوز آمار و ارقام دقیقی درباره پردازنده جدید ردمی پرو 2 وجود ندارد و هنوز باید منتظر انتشار خبرهای جدید و رسمی از سوی شیائومی باشیم. انتظار می رود که شرکت شیائومی در طول سال جاری گوشی های هوشمند دیگری را هم به بازار عرضه کند و انتظار می رود که در سال 2017 حضور پر رنگ تری را در بازا جهانی موبایل داشته باشد.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر