coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی آنر 8 لایت معرفی شد؛ میان‌رده‌ای جدید، زیبا و خوش قیمت

مشخصات سخت افزاری به همراه تصاویری از گوشی آنر 8 لایت توسط چند سایت در کشور فلاند لو رفته است.آنر 8 لایت یک نسخه ضعیف شده نسبت به آنر 8 است.

شرکت آنر که زیر مجموعه شرکت چینی هواوی است، از یک نسخه ضعیف‌‎شده و میان رده از پرچمدار 2016 خود یعنی آنر 8 با نام آنر 8 لایت به صورت غیر رسمی در بازارهای اروپایی رونمایی کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به مشخصات سخت افزاری و قیمت این میان‌رده جدید داشته باشیم.

شرکت آنر یکی از زیر مجموعه‌های موفق و تاثیرگذار هواوی است. این شرکت در سال 2016 میلادی با تلفن هوشمند آنر 8 توانست نگاه بسیاری را به سمت محصولات خود و هواوی جلب کند؛ چرا که آنر 8 در عین قدرت و کیفیت، دارای زیبایی بسیار زیادی است.

چندی پیش، آنر از موبایل جدیدی با نام آنر 8 لایت رونمایی کرد که یک نسخه ضعیف‌تر نسبت به نسخه اصلی این موبایل هوشمند است. گوشی آنر 8 لایت در قسمت سخت افزاری شباهت بسیار زیادی به گوشی هواوی پی 8 لایت مدل 2017 دارد و در قسمت ظاهری نیز همچنان تا حد بسیار زیادی زیبایی آنر 8 را به ارث برده است.

از مشخصات سخت افزاری Honor 8 Lite باید به چیپست پردازنده هشت هسته‌ای کرین 655، صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع LTPS با وضوح تصویر فول اچ دی همراه با شیشه 2.5D، 3 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 همراه با فلاش ال ای دی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 77 درجه، باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا همراه با رابط کاربری EMUI 5.0 اشاره داشت.

آنر 8 داری ابعاد 147 در 72.94 در 7.6 میلی‌متر و وزن 147 گرم است. همچنین طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی آنر 8 لایت قرار است به صورت اولیه با رنگ مشکی و سفید عرضه شود و در اواخر ماه مارس مصادف با اواسط فروردین ماه 96 در رنگ طلایی و آبی یاقوتی نیز عرضه گردد.

آنر 8 لایت در کشور فنلاند با قیمت 269 یورو در حال پیش فروش است و طبق اطلاعات منتشر شده، عرضه رسمی این گوشی در بازارهای اروپایی از 17 فوریه مصادف با 29 بهمن ماه اعلام شده است؛ اما هنوز شرکت هواوی در رابطه با عرضه این گوشی در دیگر کشورها صحبتی نکرده است.

نظر شما در مورد گوشی آنر 8 لایت چیست؟ به نظر شما این گوشی ارزش خرید دارد؟

.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر