;
coinex

گوشی مرموز ال جی US110 تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال را دریافت کرد

گوشی مرموز ال جی US110 تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال را دریافت کرد
به نظر می رسد که ال جی خود را آماده می کند تا گوشی هوشمند جدیدی را به بازار معرفی کند. این دستگاه به تازگی توانست تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) را به دست آورد، در حالی که شماره سریال LG-US110 را با خود حمل می کرد. مشخصات ناشناخته زیادی از گوشی مرموز ال جی US110 وجود دارد؛ اما این سازمان نظارتی تایید می کند که این دستگاه از بلوتوث LE (کم انرژی) و اتصال وای فای 801.11 b/g/n بهره می برد.

به طور معمول اسناد و مدارک FCC موقعیت لیبل آی دی اف سی سی را نشان می دهد و در این مورد خاص تایید می کند که این گوشی مرموز ال جی از یک باتری قابل تعویض برخوردار است. در لیست اف سی سی آمده است که “باتری با این دستگاه، درهم نیامیخته است”

متاسفانه ویژگی های بیشتری از گوشی مرموز ال جی US110 دیدن نمی شود؛ هر چند که شاید جای تعجبی هم نباشد. اسناد و مدارک اف سی سی به طور معمول مشخصات چندانی از گوشی های هوشمند را به نمایش نمی گذارد.

با این حال برچسب مشخصات اف سی سی درباره باتری این دستگاه نشان می دهد که طراحی کلی این محصول از زبان طراحی گوشی های سری جدید ال جی کا پیروی نمی کند. حداقل با قضاوت درباره شکل ماژول دوربین آن که می توان به این نکته پی برد.

گوشی مرموز ال جی US110 تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال

گوشی جدید ال جی در اواخر ماه دسامبر و اوایل ژانویه تحت تست های این آژانس نظارتی قرار گرفته و این بدان معناست که از لحاظ تئوری ال جی باید به زودی پرده از روی این محصول جدید خود بردارد.

در هر صورت انتظار می رود که این کمپانی کره ای در نمایشگاه MWC 2017 که در اواخر ماه فوریه (ماه جاری میلادی) در بارسلونا برگزار خواهد شد، از طیف وسیعی از محصولات جدید خود رونمایی کند که از مهمترین آنها می توان به گوشی ال جی جی 6 اشاره کرد. امروز در تکرا خبری را منتشر کردیم که نشان می داد این کمپانی قصد دارد تا 8 نسخه متفاوت از گوشی ال ج جی 6 را روانه بازار کند.

منتظر برگزاری نمایشگاه MWC امسال باشید، خبرهای جالبی در راه است!

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر