;
coinex

مشخصات گوشی هواوی مایا در لیست بنچمارک GFX Bench آشکار شد

مشخصات گوشی هواوی مایا در لیست بنچمارک GFX Bench آشکار شد
مشخصات گوشی هواوی مایا از طریق بنچمارک جی اف ایکس بنچ فاش شد. به نظر می رسد که یک دستگاه مرموز از هواوی چند روز قبل در بنچمارک جی اف ایکس بنچ محک خورده است. این گوشی هوشمند دارای شماره مدل MYA-L03 بوده و گفته می شود که هواوی مایا (Huawei Maya) نامیده خواهد شد. حتی لیست تاییدیه FCC که در 28 دسامبر سال گذشته (8 دی ماه) منتشر شد، برخی از مشخصات این دستگاه ناشناخته را فاش کرد.

بر اساس لیست منتشر شده از بنچمارک جی اف ایکس بنچ، برخی از مشخصات هواوی مایا بدین شرح آمده است.

مشخصات گوشی هواوی مایا

این دستگاه همانطور که در بالا نیز گفته شد دارای شماره سریال MYA-L03 بوده که اندروید 6.0 مارشمالو را اجرا خواهد کرد. یک پردازنده 4 هسته ای مدیاتک MT6737T با سرعت پردازشی 1.44 گیگاهرتز به آن قدرت داده و با توجه به این پردازنده می توان فرض را بر آن گذاشت که هواوی مایا یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه خواهد بود. این دستگاه می تواند حتی ارزان تر از هواوی آنر 6 ایکس وارد بازار شود. پردازنده هواوی مایا با 2 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می شود.

مشخصات گوشی هواوی مایا

لیست مشخصات منتشر شده از کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) نشان می دهد که یک نسخه دوم از هواوی مایا وجود دارد که شماره مدل MYA-L23 را با خود حمل می کند. این نسخه دو سیمکارته بوده در حالی که نسخه دیگر آن از یک اسلات برای سیم کارت برخوردار است.

همچنین در این لیست مشخص شده که هواوی مایا به یک باتری 2920 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و گزینه های معمول اتصال وای فای و بلوتوث نیز برخوردار است. هواوی مایا با باندهای 2، 4، 5 و 7 شبکه ارتباطی LTE در هر دو نسخه سازگار است.

یک تصویر از پشت این اسمارت فون منتشر شده که لیبل اف سی سی به خوبی در آن نمایان است. بر اساس این تصویر، ما می توانیم به راحتی پیش بینی کنیم که این گوشی با پشتی قابل تعویض همراه خواهد بود. با بررسی های دقیق تر می توان یک اسلات برای گسترش حافظه داخلی نیز مشاهده کرد.

مشخصات گوشی هواوی مایا

هواوی ممکن است در تلاش باشد تا یک گوشی هوشمند بسیار مقرون به صرفه را راهی بازار کند، انتظار می رود که قیمت هواوی مایا در زمان ورود به بازار، چیزی در حدود 100 تا 150 دلار باشد. کمی صبر کنید و برای اطلاع بیشتر از مشخصات گوشی هواوی مایا با تکرا همراه باشید.

.

منبع: gsmarena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر