;
coinex

گوشی هوشمند موتو جی 5 در ماه مارس عرضه می شود

گوشی هوشمند موتو جی 5

در حالی که تاکنون هیچ خبری درباره گوشی هوشمند موتو جی 5 تایید نشده بود، فرصت خوبی است که دستگاه نام برده شده در کنگره جهانی موبایل 2017 در اواخر این ماه معرفی شود. به تازگی Roland Quandt در صفحه توییتر خود اعلام کرد که به احتمال بسیار زیاد گوشی هوشمند موتو جی در ماه مارس روانه بازار می شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

علاوه بر این توییت دیگری از سوی یک خرده فروش بریتانیایی منتشر شده که اعلام می کند گوشی هوشمند موتو جی 5 در اواسط ماه مارس در این کشور عرضه خواهد شد. به هر حال پیش بینی می شود که فروش بریتانیا یک نماینده برای تمام جهان باشد و بعد از آن عرضه جهانی این دستگاه آغاز شود.

Motorola Moto G5 will be in retail shortly after MWC launch it seems – this coming from a UK retailer. pic.twitter.com/Dcg3tVDDn1

— Roland Quandt (@rquandt) February 1, 2017

همانطور که انتظار می رفت بالاخره موتو جی 5 به عنوان جانشین موتو جی 4 که در سال گذشته عرضه شد، معرفی می شود. یک دستگاه میانرده تمام عیار می تواند یکی از بهترین گزینه های خرید در بازار میانرده ها باشد. باتوجه به افشاگری های اخیر، دستگاه نام برده شده به پردازنده اسنپدراگون 430، صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی مجهز است.

آنطور که پیدا است موتو جی 5 از اتصال LTE پشتیبانی می کند و به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی 7.0 نوقا و همچنین یک باتری 2800 میلی آمپری مجهز خواهد بود. این گوشی هوشمند برای خرید مناسب و معقول است. البته این مشخصات هنوز از سوی موتورولا تایید نشده است و قرار است که به زودی پرده از واقعیت ها برداشته شود. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای جدید و رسمی  از سوی موتورولا درباره میانرده جدید این شرکت باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر