;
coinex

قیمت گلکسی اس 8 سامسونگ قبل از پیش نمایش آن در نمایشگاه MWC 2017 مشخص شد

قیمت گلکسی اس 8 قبل از پیش نمایش آن در نمایشگاه MWC 2017 مشخص شد
قیمت گلکسی اس 8 فاش شد! کارخانه شایعات سازی به شدت در حال تولید شایعات و خبرهای گوناگون پیرامون دو گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس است. گوشی های پرچمداری که گفته می شود در ماه مارس معرفی خواهند شد.

اکنون یک منبع مطلع چینی، خبری را فاش کرده که می تواند برای بسیاری قابل توجه باشد. قیمت گلکسی اس 8 توسط این شخص آشکار شد!

شایعات اولیه نشان می دادند که گلکسی اس 8 سامسونگ می تواند با یک دوربین دوگانه راه اندازی شود؛ اما اطلاعهات تازه و تصاویری که از آن منتشر شد، گویای آن است که این اسمارت فون با یک نسخه بهبود یافته از دوربین تک سنسوری که در حال حاضر در گوشی های گلکسی اس 7 وجود دارد، دیده خواهد شد.

قیمت گلکسی اس 8

این فاش کننده چینی آشکار کرد که دوربین اصلی گلکسی اس 8 با ADC دوگانه همراه خواهد بود که احتمالا به منظور ثبت عمق رنگ بهتر، ارائه خواهد شد.

او همچنین اظهار داشت که سامسونگ گلکسی S8 دارای یک نسخه 6 گیگابایت رم خواهد بود که در کشورهای کره و چین عرضه خواهد شد. البته این بدان معنا نخواهد بود که در این مناطق نسخه 4 گیگابایت رم آن منتشر نمی شود. حافظه رم 6 گیگابایتی در کنار 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، گزینه هایی است که تنها در اختیار کاربران چینی و کره ای خواهد بود.

بر اساس گفته های این فاش کننده، قیمت گلکسی اس 8 در نسخه 64 گیگابایت حافظه داخلی آن 6088 یوان (حدودا 885 دلار) و قیمت گلکسی اس 8 با 128 گیگابایت حافظه داخلی 943 دلار خواهد بود. قیمت نسخه 4 گیگابایتی گلکسی اس 8 با 64 گیگابایت حافظه داخلی هنوز مشخص نیست.

قیمت گلکسی اس 8

در ماه گذشته نیز یک درز دهنده خبرهای تکنولوژی اعلام کرد که قیمت گلکسی اس 8 میی تواند در حدود 849 دلار آمریکا باشد. این قیمت احتمالا برای مدل پایه آن ذکر شده است.

در حال حاضر هیچ مدرکی مبنی بر رد یا قبول قیمت گذاری این فاش کننده وجود ندارد. از این رو توصیه شده که چندان آن را جدی نگیرید، هر احتمالی وجود دارد.

انتظار می رود که از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 پیش نمایشی نشان داده شود. گفته شده است که سامسونگ با برگزاری رویدادی در ماه مارس، پرچمداران 2017 خود را به طور رسمی معرفی کرده و حدودا در اواسط آوریل برای فروش عرضه خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر