;
coinex

تولید موبایل گلکسی اس 8 پلاس بیش از دو برابر تولید گلکسی اس 8 خواهد بود

تولید موبایل گلکسی اس 8 پلاس بیش از دو برابر تولید گلکسی اس 8 خواهد بود
بر اساس آخرین شایعاتی که از چین به بیرون درز کرده است، گویا سامسونگ قصد دارد تا گوشی های گلکسی اس 8 پلاس (Galaxy S8 Plus) بیشتری نسبت به مدل اصلی گلکسی S8 بسازد.

این شایعه اخیر بیان می کند که نسبت تولید گلکسی اس 8 به گلکسی اس 8 پلاس چیزی در حدود 3 به 7 خواهد بود یعنی در قبال تولید هر سه گوشی S8 چیزی در حدود 7 گوشی گلکسی اس 8 پلاس تولید خواهد شد. این خبر را با اندکی چاشنی نمک از ما بپذیرید، هنوز هیچ تاییدیه ای در این خصوص دیده نشده است.

این به معنای آنست که سامسونگ قصد دارد تا چیزی در حدود 2.3 برابر، گلکسی اس 8 پلاس بیشتری نسبت به مدل استاندارد آن تولید کند!

غول تکنولوژی کره ای معتقد است که مشتریان برای خرید موبایل گلکسی اس 8 پلاس رغبت بیشتری نشان خواهند داد

احتمالا این غول تکنولوژی کره ای معتقد است که مشتریان برای خرید موبایل گلکسی اس 8 پلاس رغبت بیشتری نشان خواهند داد. این موضوع مطمئنا به ویژگی های این گوشی مربوط می شود. ویژگی هایی که در اختیار موبایل گلکسی اس 8 پلاس قرار گرفته؛ اما گلکسی S8 فاقد آنهاست.

شایعات می گویند که سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس دارای یک نمایشگر بزرگ 6.2 اینچی کواد اچ دی بوده و پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام به آن قدرت می دهد. همچنین گفته می شود که یک دکمه هوم در جلوی آن قرار گرفته و احتمالا سیستم دوربین دوگانه نیز در آن خودنمایی خواهد کرد.

با این وجود، این امکان وجود دارد که سامسونگ امیدوار باشد که دوربین دوگانه، صفحه نمایش بزرگ تر و البته باتری با ظرفیت بیشتری بتواند مشتریات را مجاب کرده و اشتیاق آنها را برای خرید گلکسی اس 8 پلاس بیشتر کند.

برای دانستن درستی و یا عدم درستی این موضوع چند هفته ای بیشتر زمان باقی نمانده است. گفته می شود که در نمایشگاه MWC 2017 پیش نمایشی از پرچمداران جدید سامسونگ انجام خواهد شد و البته در ماه مارس نیز در طی برگزاری رویدادی به طور رسمی معرفی خواهند شد.

از نظر مشخصات داخلی، گلکسی S8 و گلکسی اس 8 پلاس مشخصات تقریبا یکسانی دارند، به جز ظرفیت باتری و مقدار حافظه رم. در نمای بیرونی نیز وجود دوربین دوگانه و صفحه نمایش موبایل گلکسی اس 8 پلاس می تواند عامل اختلاف در این دو گوشی باشد.

در هر صورت سامسونگ قصد دارد تا مدل گلکسی اس 8 پلاس را بیش از اس 8 استاندارد تولید کند. شما بگویید که به عنوان یک خریدار کدام گوشی را ترجیح خواهید داد؟ در بخش نظرات زیر می توانید آن را با ما در میان بگذارید.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر