;
coinex

گجت کای، عینک معمولی شما را به یک عینک هوشمند تبدیل می کند!

گجت کای عینک معمولی شما را به یک عینک هوشمند تبدیل می‌کند!
از زمانی که گوگل گلس (عینک گوگل) در فضای مجازی خودنمایی کرد، افراد و تیم های زیادی، سعی در گسترش و توسعه این گجت کردند. یکی از این پروژه ها که قصد دارد تا سرمایه خود را از کیک استارتر به دست آورد، طرحی است که می تواند عینک های معمولی شما را به عینک هوشمند تبدیل کند. این دستگاه، کای (Kai) نامیده شده است.

این شرکت با ایده اولیه ای از یک دانش آموز دبیرستانی به نام دیلن رز استارت خورده است. او می گوید که ایده اولیه کای زمانی به سرم زد که احساس کردم دوستانم بیش از حد در گوشی های یکدیگر جستجو کرده و فضولی می کنند.

ایده اولیه او تبدیل به دستگاهی به نام کای شده است، گجتی که می تواند به عنوان یک لوازم جانبی به بسیاری از عینک های معمولی متصل شده و آنها را به یک عینک هوشمند تبدیل کند. این دستگاه شامل یک میکروفون است که می تواند از طریق یک دستیار صوتی به نام Houndify، به دستورات صوتی گوش داده و آنها را اجرا کند.

کای به شما اجازه خواهد داد که تماس برقرار کنید، متن ارسال کنید، روزهای قرار خود را چک کنید، دستگاه های خانه هوشمند را کنترل کرده و در اینترنت به جستجوی هر چیزی بگردید.

کای به شما اجازه خواهد داد که تماس برقرار کنید، متن ارسال کنید، روزهای قرار خود را چک کنید، دستگاه های خانه هوشمند را کنترل کرده و در اینترنت به جستجوی هر چیزی بگردید. این دستگاه با استفاده از اسپیکرهای هدایت استخوانی (فناوری که بر اساس ارتعاشات از طریق استخوان جمجمه، اصوات را به گوش داخلی منتقل می کند. از این تکنولوژی در عینک گوگل نیز استفاده شده است) مطمئن می شود که پیغام های صوتی شما توسط هیچ کس دیگری شنیده نخواهد شد.

گجت کای با اپلیکیشن گوشی هوشمند مخصوص به خود همراه خواهد بود. کاربران می توانند تنظیمات موجود بر روی کای را با مدیریت دستورات صوتی خاص، تغییر دهند.

این پروژه با هدف تامین سرمایه 55,650 دلاری برای راه اندازی با یک کمپین 38 روزه، در کیک استارتر قرار گرفته است. اگر شما نیز گمان می کنید که هزینه 130 دلاری برای این گجت، عادلانه است، پس می توانید ثبت نام کرده و برای دریافت آن تا آگوست 2017 صبر کنید.

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://www.kickstarter.com/projects/459846371/kai-turn-any-pair-of-glasses-into-smart-glasses/” icon=”” target=”true”]کای در کیک استارتر[/button]

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر