;
coinex

قاب گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، محل قرارگیری سنسور اثر انگشت را تایید کرد

قاب گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، محل قرارگیری سنسور اثر انگشت را تایید کرد
با اینکه تصاویر زیادی که گفته می شود به قاب گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس تعلق دارد، منتشر شده؛ اما هیچ کدام مطابق با تصویر فاش شده ای که توسط اوان بلاس به اشتراک گذاشته شده، نبوده است؛ تا اینکه دیروز دو تصویر در شبکه اجتماعی ویبو به نمایش درآمد.

این دو تصویر مربوط به قاب گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس است. قاب کوچکتر مربوط به گلکسی اس 8 با صفحه نمایش 5.7 اینچی است و قاب بزرگتر به گوشی 6.2 اینچی گلکسی اس 8 پلاس تعلق دارد. هر دو دستگاه با نمایشگر سوپر آمولد با رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل خودنمایی خواهند کرد.

اما چه چیزی در این تصویر جلب توجه می کند؟ یکی از مهمترین ویژگی های این تصویر جدید، محل برش خورده سنسور اثر انگشت این دو گوشی است که در سمت راست ماژول دوربین پنل پشتی قرار گرفته است. این دقیقا همان ترکیب بندی و طرحی است که از تصویر گلکسی اس 8 که توسط اوان بلاس به اشتراک گذاشته شده بود، دیده شد.

قاب گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس
تصویری از گلکسی اس 8 که توسط اوان بلاس به اشتراک گذاشته شده است

برش بزرگی که در سمت چپ جای گرفته، به اندازه کافی برای قرار گرفتن ماژول دوربین و فلش ال ای دی، مناسب است.

البته به گفته وب سایت فونارنا اجازه دهید تا کمی شیطنت هم به خرج دهیم. درباره این تصویر، صحبت های زیادی راجع به ویرایش لوگوی سامسونگ وجود دارد و علاوه بر آن، به طور دقیق مشخص نیست که برش ایجاد شده در قاب گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس برای سنسور اثر انگشت، به اندازه ای بزرگ هست که یک انگشت به خوبی بر روی آن جای بگیرد یا خیر! در هر صورت شما تا تایید کامل این خبر، کمی صبور باشید.

پرچمداران 2017 سامسونگ بسته به منطقه ای که در آن عرضه خواهند شد، از دو پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام و یا اگزینوس 8895 سامسونگ قدرت خواهند گرفت. 4 و 6 گیگابایت حافظه رم داشته، یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی جای گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری، دوربینی 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

سامسونگ گلکسی S8 و گلکسی اس 8 پلاس در 29 مارس (9 فروردین) با برگزاری رویدادی در نیویورک به طور رسمی معرفی خواهند شد، حداقل شایعات که اینگونه می گویند.

قاب گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر