;
coinex

مشخصات اچ تی سی 11 فاش شد؛ اسنپدراگون 835 خودنمایی می کند

مشخصات اچ تی سی 11 فاش شد؛ اسنپدراگون 835 خودنمایی می کند
برخی از مشخصات اچ تی سی 11 در فضای مجازی ظاهر شد. اچ تی سی امسال را با هدف ارائه 6 یا 7 گوشی هوشمند به بازار، آغاز کرد. این کمپانی، گوشی اچ تی سی یو اولترا را به عنوان یک بالا رده معرفی کرد و از اچ تی سی یو پلی به عنوان یک گوشی میان رده پرده برداری نمود.

اکنون اطلاعات مربوط به گوشی هوشمند دیگری از این کمپانی در فضای آنلاین خودنمایی می کند. مشخصات اچ تی سی 11 فاش شد و دستگاهی را به نمایش گذاشت که می تواند به عنوان یک پرچمدار، خودی نشان دهد.

تصویری که از بخشی از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده، نشان می دهد، گوشی اچ تی سی 11 به اسنپدراگون 835 مجهز بوده که با پشتیبانی از حافظه رم 6 گیگابایتی، قدرتنمایی خواهد کرد.

مشخصات اچ تی سی 11

از دیگر مشخصات اچ تی سی 11 می توان به فضای ذخیره سازی این اسمارت فون اشاره کرد. حافظه داخلی 128 گیگابایتی، شما را مطمئن خواهد کرد که برای ذخیره اطلاعات در این گوشی، هیچ فضایی کم نخواهید آورد.

گفته می شود که پرچمدار 2017 اچ تی سی از یک صفحه نمایش غیر معمول با رزولوشن 1556 در 2550 پیکسل برخوردار بوده و اندروید نوقا مدیریت نرم افزاری در آن را بر عهده خواهد داشت. بر بالای این سیستم عامل گوگل، نسخه 9.0 اچ تی سی سنس به نمایش در خواهد آمد.

لازم به گفتن نیست که هنوز هیچ یک از این جزئیات درباره گوشی اچ تی سی 11 تایید نشده است.

 پس با دانستن این موضوع، برای دریافت اطلاعات بیشتر در روزهای آینده با تکرا همراه باشید. ما جدیدترین خبرها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. در بخش زیر، ما را نیز از نظرات خود آگاه کنید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر