;
coinex

فروش گلکسی اس 8 پلاس بیشتر از گلکسی اس 8 خواهد بود

فروش گلکسی اس 8 پلاس

شرکت سامسونگ به تازگی کشف کرده که کاربران ترجیح می دهند هزینه بیشتری کنند و دستگاهی به مانند گلکسی اس 7 اج را خریداری کنند تا اینکه نسخه معمولی این دستگاه، یعنی گلکسی اس 7 را داشته باشند. داده ها و اطلاعات آنالیزگران نشان می دهد که فروش دستگاه های مجهز به صفحه نمایش منحنی این شرکت 70 درصد بیشتر است. به تازگی گزارش های جدیدی هم درباره این منتشر شده که فروش گلکسی اس 8 پلاس نسبت به گلکسی اس 8 بیشتر خواهد بود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

آنطور که پیدا است، شرکت سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی اس 8 پلاس را تایید نکرده است؛ اما از آنجا که گوشی هوشمند گلکسی اس 8 نیز به صفحه نمایش اج تو اج مجهز است، هیچ دلیلی برای نامیدن مدلی به اسم گلکسی اس 8 اج وجود ندارد. به هر حال اگر گلکسی اس 8 پلاس وجود داشته باشد با صفحه نمایش 6.2 اینچ و منحنی از هر دو طرف از راه می رسد، البته گلکسی اس 8 هم 5.7 اینچی خواهد بود که آن نیز به نمایشگر دو طرف منحنی مجهز بوده و در واقع به جز اندازه، تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

در حال حاضر شایعات متعددی درباره پرچمدارهای آینده سامسونگ وجود دارد که هنوز از سوی سامسونگ تایید نشده اند. آنطور که پیدا است سامسونگ قصد دارد که هوش مصنوعی اختصاصی خود را به عنوان دستیار دیجیتالی شخصی برای کاربران در سری جدید گلکسی S ارائه دهد.

انتظار می رود که سامسونگ در طی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه MWC 2017 که در تاریخ 8 اسفند ماه برگزار می شود یک ویدئو تیزر 60 ثانیه ای را از گوشی گلکسی اس 8 به نمایش بگذارد و در تاریخ 29 مارس برابر با 9 فروردین ماه پرچمدارهای جدید خود را به صورت رسمی معرفی کند.

همچنین این انتظار را داریم که فروش گلکسی اس 8 پلاس رکورد خوبی را به ثبت برساند. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر از سوی سامسونگ درباره پرچمدارهای آینده این شرکت باشیم. انتظار می رود که در طول هفته های آینده خبرهای بیشتری در این باره منتشر شود.

.

منبع: Phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر