;
coinex

بازار موبایل چین در دستان اوپو؛ برندی جدید در حال قدرتنمایی!

بازار موبایل چین در دستان اوپو؛ برندی جدید در حال قدرتنمایی!
کمپانی اوپو هم اکنون بازیگر اصلی بازار موبایل چین به حساب می آید. بر اساس گزارش IDC که یکی از شرکت های تحقیقاتی در زمینه بازاریابی است، اوپو در سال گذشته با فروشی بیش از 78.4 میلیون دستگاه در صدر جدول بازار فروش گوشی های هوشمند چین، قرار گرفت. این میزان از فروش به معنای در اختیار گرفتن 16.8 درصد از سهم بازار است.

بر اساس لیست منتشر شده، غول چینی هواوی با فروشی برابر با 76.6 میلیون دستگاه در جایگاه دوم این لیست قرار گرفته و این به معنای به دست گرفتن 16.4 درصد از سهم بازار است.

در جایگاه سوم نیز کمپانی گوشی ساز ویوو قرار گرفته است. این کمپانی نیز با عرضه 69.2 میلیون دستگاه، چیزی در حدود 14.8 درصد از سهم فروش بازار چین را از آنِ خود کرده است. اپل و شیائومی نیز جایگاهی بهتر از چهارم و پنجمی به دست نیاوردند. غول کوپرتینو با 9.6 درصد و شیائومی با در اختیار داشتن 8.9 درصد از سهم بازار، به ترتیب در جایگاه های خود نشستند. این آمار تقریبا از کوارتر چهارم (سه ماهه چهارم) سال 2016 بدون تغییر باقی مانده است.

کمپانی اوپو هم اکنون بازیگر اصلی بازار موبایل چین به حساب می آید.

این گزارش اضافه می کند: “افزایش وابستگی به برنامه های تلفن همراه، باعث شده تا وابستگی مشتریان به گوشی های ارتقا یافته، افزایش یابد. در نتیجه، این قضیه باعث رشد چشمگیری از فروش برای چهارمین کوارتر سال 2016 بوده است. در شهرهای کوچک تر، کاربران به دنبال خرید گوشی های میان رده هستند و کمپانی های اوپو و ویوو چنین مناطقی را برای خود هدف گذاری کرده اند.”

در هر صورت برند جدیدی در حال خودنمایی است، شاید کمپانی های اوپو و ویوو نیز به یکی از غول های بزرگ این بازار تبدیل شوند. شاید!

کمپانی اوپو هم اکنون بازیگر اصلی بازار موبایل چین به حساب می آید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر