;
coinex

پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام در بنچمارک گیک بنچ مجددا محک خورد؛ امتیازات بهبود یافته است

پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام در بنچمارک گیک بنچ مجددا محک خورد؛ امتیازات بهبود یافته است
پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام یکی از قوی ترین پردازنده های موجود در گوشی های پرچمدار امسال خواهد بود. این تراشه با اینکه حداقل در گوشی گلکسی اس 8 آرامیده است؛ اما هنوز پا به دنیای واقعی نگذاشته و عملکرد حقیقی آن، به درستی مشخص نیست.

با این حال ما می دانیم که پرچمدارانی در نیمه اول 2017 با این پردازنده، وارد بازار گوشی های هوشمند می شوند. دیدن عملکرد این قطعه در اسمارت فون های امسال، خالی از لطف نخواهد بود.

چندی پیش بنچمارکی از گوشی شیائومی میکس ایوو با تراشه MSM8998 منتشر شد. این همان پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام است که با 4 گیگابایت رم پشتیبانی می شدو در آن زمان، این تراشه در گیک بنچ توانست در آزمون تک هسته ای امتیاز 1918 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 5689 را به دست آورد.

پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام
بنچمارک شیائومی میکس ایوو با پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام

اکنون بنچمارکی از عملکرد این دستگاه منتشر شده که نشان می دهد، اسنپدراگون 835 در عملکرد، بهبود یافته است. این پردازنده در کنار سیستم عامل 7.1.1 نوقا در این بنچمارک به چالش کشیده شد.

بر اساس لیست منتشر شده از این بنچمارک، پردازنده هشت هسته ای که با حداکثر سرعت پردازشی 1.9 گیگاهرتز در این بنچمارک مورد آزمایش قرار گرفت، در آزمون تک هسته ای امتیاز 2004 را به دست آورد و در آزمون چند هسته ای رکورد 6233 را برای خود به ثبت رساند.

پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام

نمرات درج شده، چندان عجیب و غریب و بالا نیست؛ اما نسبت به گذشته، ارتقا خوبی یافته و پیشرفت کرده است. این احتمال هنوز وجود دارد که پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام همچنان بتواند بهبود یافته و رکوردهای خود را در این بنچمارک افزایش دهد، باید منتظر بود و به نظاره نشست.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر