;
coinex

پردازنده ای جدید از مدیاتک خودنمایی کرد؛ تراشه هلیو پی 25 معرفی شد

پردازنده ای جدید از مدیاتک خودنمایی کرد؛ تراشه هلیو پی 25 معرفی شد
سازنده تراشه گوشی های هوشمند، مدیاتک، تراشه میان رده دیگری از سری P خود را معرفی کرد. هلیو پی 25 نام این تراشه جدید است و یک نسخه ارتقا یافته نسبت به نسل قبلی تراشه های هلیو پی 20 است. این ارتقا باعث شده تا این سری از تراشه ها بتوانند ویژگی های خاصی را در اختیار داشته باشند. یکی از این ویژگی های جدید، پشتیبانی از دوربین دوگانه است.

تراشه هلیو پی 25 مدیاتک از رزولوشن های بیشتری نسب به مدل هلیو پی 20، پشتیبانی می کند. در دوربین های تک سنسور تا 24 مگاپیکسلی و در به کارگیری دوربین دوگانه از دو سنسور 13 مگاپیکسل + 13 مگاپیکسل پشتیبانی خواهد کرد.

تراشه هلیو پی 25 نه تنها از دوربین دوگانه پشتیبانی خواهد کرد که ویژگی هایی دیگری را نیز شامل می شود. کاهش نویز، تشخیص رنگ هوشمندتر و اثر بوکه از این جمله اند.

تراشه هلیو پی 25

مشخصات هلیو پی 25

تراشه Helio P25 دارای معماری 16 نانومتری بوده و در مقایسه با تراشه نسل قبلی سری پی، تا 25 درصد کاهش مصرف انرژی خواهد داشت.

تراشه جدید مدیاتک از ترکیب هشت هسته Cortex-A53 ساخته شده و این نوع از معماری می تواند تا حداکثر سرعت پردازش 2.5 گیگاهرتز بالا رود. در کنار این تراشه، همان پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP2 قرار می گیرد که در کنار هلیو پی 20 نیز دیده می شد.

تراشه هلیو پی 25 توانایی دارد تا از 6 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X پشتیبانی کرده و از شبکه های ارتباطی قدرتمند LTE نیز بهره ببرد. این تراشه به زودی در گوشی های هوشمند میان رده، خودنمایی خواهد کرد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر