;
coinex

گوشی هواوی آنر وی 9 با دوربینی دوگانه به زودی از راه می‌رسد

گوشی هواوی آنر وی 9 با دوربینی دوگانه به زودی از راه می‌رسد
هواوی به زودی قرار است تا تحت برند آنر، گوشی هوشمند دیگری را روانه بازار کند. این دستگاه هواوی آنر وی 9 نام دارد و بر اساس تیزر تبلیغاتی که از آن در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده، در 21 فوریه (3 اسفندماه) با برگزاری کنفرانسی در پکن، رونمایی خواهد شد.

پوستر هواوی آنر V9 در حمایت از قهرمان شنای چینی، Sun Yang، تصویری از او را به نمایش گذاشته و البته نکته دیگری هم در این پوستر به خوبی دیده می شود. این دستگاه با یک دوربین اصلی دوگانه خودنمایی خواهد کرد.

هواوی آنر وی 9 پیش از این در تنا نیز ظاهر شد و برخی از مشخصات آن به بیرون درز کرد. این دستگاه تاییدیه آژانس رگولاتوری چین را با شماره مدل DUK-TL30 به دست آورد. در وب سایت تنا مشخصات آنر وی 9 اینگونه عنوان شد.

هواوی آنر وی 9

نمایشگری 5.5 اینچی با کیفیت تصویری 2K در پنل جلویی خودنمایی خواهد کرد و یک پردازنده هشت هسته ای با سرعت پردازش 2.4 گیگاهرتز که تصور می شود تراشه کرین 960 هواوی باشد، به آن قدرت می دهد. این دستگاه در دو نسخه عرضه خواهد شد. یک نسخه به 4 گیگابایت رم مجهز شده و نسخه سطح بالاتر آن از 6 گیگابایت رم برخوردار خواهد بود. هر دو نسخه دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی هستند که قابل ارتقا نیز خواهد بود.

در پنل پشتی گوشی هواوی آنر وی 9 یک دوربین دوگانه 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل قرار گرفته و در جلو برای دوست‌داران سلفی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

این اسمارت فون انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده خواهد داشت.

مسلما با برگزاری رویداد هواوی در 3 اسفندماه، جزئیات بیشتر و دقیقتری از آن منتشر خواهد شد. با تکرا همراه باشید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر