;
coinex

نام گلکسی اس 8 پلاس تایید شد؛ لوگوی +Galaxy S8 آن را تایید می‌کند

نام گلکسی اس 8 پلاس تایید شد؛ لوگوی +Galaxy S8 آن را تایید می‌کند
امروز اوان بلاس، فاش دهنده معروف خبرهای تکنولوژی، توییتی را منتشر کرد که در آن لوگوی سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس با همان رنگ و فونتی که در گلکسی نوت 7 دیده شده بود، خودنمایی کرد.

لوگوی +Galaxy S8 به خوبی نشان می دهد که نام مدل بزرگتر گوشی گلکسی اس 8، سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس خواهد بود و البته این موضوع را نیز به نمایش می گذارد که مدل بزرگتر پرچمدار 2017 سامسونگ با علامت “+” نشان داده می شود و به مانند گوشی آیفون از پسوند “Plus” استفاده نمی کند.

اما چرا این نماد انتخاب شده است؟ گوشی +Galaxy S6 edge نیز با همین شیوه نامگذاری شده بود و می توانست گلکسی اس 8 پلاس نیز با عنوان +Galaxy S8 edge معرفی شود؛ اما واژه اج (edge) از این نام این دستگاه حذف شده است. چرا که سامسونگ دو مدل پرچمدار جدید خود را با نمایشگرهایی منحنی عرضه خواهد کرد و بنابراین استفاده از نام اج در این دستگاه، چندان لزومی نخواهد داشت.

بر اساس تمامی شایعات و رندرهایی که از پرچمداران 2017 سامسونگ تاکنون منتشر شده، این بسیار محتمل خواهد بود که غول تکنولوژی کره، هیچ نسخه ای از گلکسی اس 8 را با نمایشگر تخت عرضه نخواهد کرد.

گلکسی اس 8 سامسونگ بعد از فبلت نوت 7، دومین گوشی هوشمند این کمپانی است که تنها در مدلی با نمایشگر دو طرف منحنی خودنمایی خواهد کرد.

شایعات نشان می دهند که گلکسی اس 8 دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی منحنی بوده و این در حالیست که نسخه بزرگتر آن یعنی گلکسی +S8 با یک صفحه نمایش بزرگتر 6.0 اینچی دو طرف خمیده و البته با حاشیه های دور قاب بسیار کم، رونمایی خواهد شد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر