;
coinex

پردازنده Pinecone شیائومی در ماه جاری عرضه می شود

اولین بار در سال 2015 میلادی شایعه شد که شرکت شیائومی روی پردازنده اختصاصی خود کار می کند و قصد دارد که دستگاه های خود را با پردازنده اختصاصی خود روانه بازار کند. این شرکت در حال حاضر منابع پردازنده خود را از دیگر تولید کنندگان تامین می کند و اکنون به دنبال کسب موقعیت بهتری در بازار جهانی موبایل است. امروز خبرهایی درباره پردزانده اختصاصی این شرکت منتشر شد، آنطور که پیدا است قرار است که در طی ماه جاری میلادی گوشی هوشمند جدید شیائومی با پردازنده Pinecone از راه برسد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

آخرین گزارشات منتشر شده از سوی وال استریت ژورنال اعلام می دارد که پردازنده Pinecone برای اولین بار در گوشی هوشمند شیائومی Mi 5c عرضه می شود. آنطور که پیدا است این گوشی هوشمند در اواخر ماه جاری میلادی نمایان خواهد شد.

یکی از شرکت های تولید کننده پردازنده در سال 2015 همکاری خود را با شیائومی اعلام کرد، حال به نظر می رسد که اولین سری پردازنده Pinecone برای عرضه به بازار آماده شده است. اکنون رویا به واقعیت پیوسته و شرکت شیائومی قرار است که وابستگی خود را به شرکت های تولید کننده پردازنده مانند مدیاتک و کوالکام بشکند. همچنین این شرکت قادر خواهد بود که اجزای سخت افزاری و نرم افزاری خود را بهتر مدیریت کند و در نهایت می تواند یک گام از دیکر شرکت های چینی تولید کننده گوشی های هوشمند جلو بزند.

شیائومی در طول چند سال اخیر رشد بسیاری را داشته و سهم بیشتری را از بازار جهانی موبایل فرا گرفته است. شیائومی هنوز خبرهای رسمی خود را درباره پردازنده Pinecone منتشر نکرده است، اما تولید پردازنده اختصاصی از هر جهتی به نفع این شرکت چینی است. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر درباره برنامه شیائومی برای پرچمدارهای آینده و استفاده از پردازنده اختصاصی باشیم.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر