;
coinex

گوشی Pikachu سونی در GFXBench نمایان شد

گوشی Pikachu سونی

این روزها شرکت سونی تمرکز بخش تولید خود را روی دستگاه های جدید گذاشته، مدتی بود که خبری از گوشی های هوشمند از سوی سونی وجود نداشت. البته این بدان معنی نیست که شرکت سونی بازار جهانی موبایل را فراموش کرده است. ظاهرا این شرکت قصد دارد که علاوه بر پرچمدارهای خود گوشی های هوشمند میانرده متنوعی را عرضه کند. امروز گوشی هوشمند جدید سونی که ظاهرا Pikachu نام دارد در GFXBench نمایان شد. گوشی Pikachu سونی قرار است که به عنوان یک میارنده روانه بازار شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

باتوجه به نتایج منتشر شده بنچمارک، گوشی Pikachu سونی یک میانرده بوده و دارای صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح 720p HD است. ظاهرا قدرت این دستگاه توسط پردازنده هشت هسته ای مدیاتک با سنجش زمان 2.3 گیگاهرتزی و رم 3 گیگابایتی تامین می شود. حافظه داخلی این دستگاه 32 گیگابایت بوده و به احتمال زیاد با کارت حافظه میکرو اس دی ارتقا می یابد. همچنین دوربین اصلی این دستگاه 21 مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی آن 7 مگاپیکسل است.

هنوز جزئیات درباره باتری و ظرفیت آن منتشر نشده است و به نظر می رسد که دستگاه فوق با اندروید 7.0 نوقا و رابط کاربری اختصاصی سونی از راه می رسد. متاسفانه اطلاعات به دست آمده از گوشی Pikachu سونی محدود است و هنوز سونی خبرهای رسمی را درباره این میانرده منتشر نکرده است.

انتظار می رود که سونی به زودی حضور این گوشی هوشمند را در نمایشگاه MWC 2017 تایید کند، اگر Pikachu در کنگره جهانی موبایل معرفی شود، این احتمال وجود دارد که مدت کوتاهی پس از معرفی روانه بازار شود. به هر حال چیزی به برگزاری MWC سال جاری نمانده است و به زودی سونی خبرهای جدید را درباره این دستگاه منتشر خواهد کرد. رویداد جهانی موبایل امسال قرار است که داغ تر از سال های گذشته باشد و دستگاه های متنوع بسیاری توسط شرکت های مختلف معرفی شود.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر