;
coinex

عرضه گلکسی جی 5 زودتر از آنچه تصور می کردید!

گلکسی جی 5

شرکت سامسونگ گلکسی جی 5 خود را زود تر از موعد عرضه خواهد کرد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید :

اخیرا سامسونگ یکی از گوشی های میانره خود را به روز کرده است، انتظار می رود که غول تکنولوژی کره ای نسخه جدید دیگر دستگاه ها را هم عرضه کند. آنطور که پیدا است جدید ترین مدل گلکسی جی (Galaxy J) ممکن است در ماه های پیش رو عرضه شود زیرا گلکسی جی 5 در Wi-Fi Alliance رویت شده است که معمولا نشانه ای برای انتشار محصول جدید در آینده ای نزدیک است.

این گوشی می تواند با قیمت مناسب خود طرفداران خاص خود را داشته باشد. این گوشی در دسته بنده گوشی های اندرویدی میانه قرار می گیرد و می توان آن را از بسیاری از جهات با گوشی های سری گلکسی ای همین شرکت مقایسه کرد.

گلکسی جی 5 محصول سال 2017 با شماره SM-F530FM در Wi-Fi Alliance نیز به همین دلیل مشاهده شده بود. البته در لیست ها هیچ گونه مشخصاتی از این دستگاه ارائه نشده ولی اشاره شده که از نسخه اندروید 6.0 مارشملو استفاده می کند. برای مشخص شدن برتری این دستگاه نسبت به مدل های پیشین و دیگر رقبا، قطعا این گوشی شامل ویژگی های منحصر به فردی خواهد بود؛ اما از سامسونگ انتظار می رود که این دستگاه را با اندروید 7.0 نوقا روانه بازار کند. همچنین این احتمال وجود دارد که آپدیت نوقا برای این دستگاه بعد از عرضه به بازار منتشر شود.

گلکسی جی 5

تاکنون سامسونگ درباره گلکسی جی 5 سخنی نگفته و تاریخ انتشار و عرضه این محصول مشخص نیست؛ اما انتظار می رود که در طول چند هفته آینده جزئیات بیشتری درباره این دستگاه منتشر شود. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای رسمی از سوی سامسونگ درباره گوشی هوشمند گلکسی جی 5 باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا میانرده جدید سامسونگ مورد توجه بازار جهانی موبایل قرار می گیرد یا خیر؟

منبع:sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر